HK-Tuning Vision

Status
Not open for further replies.
Ben erg benieuwd, vind het oude type vision ook veel mooier dan nieuwe type, ik hoop dat je hem wat netter maakt dan deze:

vision1.jpg

vision2.jpg

DNA-Menno, die vision die reed wel als de tering!
Sander hegeman schuur/platteland tjoening :P in elkaar gezet van overtollige onderdelen...

Eindelijk geschikte balhoofdcups gevonden, van een Vivacity die pasten het best (om vork en in frame). Zo snel mogelijk gaat een een nieuw balhoofd en subframe gemaakt worden. En dan natuurlijk weer wat verse picjes.

DSC05488.JPG

Last edited:
Ik weet hoe licht die Visions zijn heb er zelf ook eentje staan.. :D Alleen ik heb niet het lef om er iets mee te doen..
Verder niks anders dan respect..:W Super project!!!

Vandaag kleine update. Het "subframe" vandaag in elkaar gelast. Het is nog niet afgelast. Eerst even kijken of ik het zo wil hebben. Natuurlijk heb ik ruimte gemaakt voor een spruitstuk recht naar achter waar ik mijn Keihin carbje in kan hangen.
En verder hebben we de pijp uitgedraaid zodat de nieuwe balhoofdcups erin pasten. Balhoofd zelf wordt er ook nog deze week op gelast. Zaterdag wordt alles afgelast en kan hij rijdend gemaakt worden.

DSC05490.JPG

DSC05491.JPG

DSC05492.JPG

DSC05493.JPG

DSC05495.JPG

DSC05496.JPG

En het nieuwe balhoofd:

DSC05498.JPG

is dat subframe massief?
anders lijkt het me niet echt stevig.
mjah komt allemaal goed, ben ik van overtuigd.
echt een mooi idee!

Originally posted by funk-master
is dat subframe massief?
anders lijkt het me niet echt stevig.
mjah komt allemaal goed, ben ik van overtuigd.
echt een mooi idee!

Subframe is idd massief. Het zijn strippen van 10x30mm en alles moet nog afgelast worden. Verder komt er nog een pijp recht naar boven op de beugel over het blok. En er zal een pijp komen van het subframe rechtstreeks naar het balhoofd (Zie rode streepjes op onderstaande foto).

DSC05490a.JPG

Ziet er zeker goed uit kneiter, de toelichting maakt ook een hoop duidelijk. Toen ik de eerste plaatjes zag dacht ik dat het niet sterk genoeg was, maar even door lezen doet wonderen. Ik ben nog niet zo ver met de sprinter hehe.

Jammer dat je mijn space hebt gejat :p

Status
Not open for further replies.
Back