nios lc styling bwoaaaaap!! ^^ 17 February 2006 #101 lekkere ark hoor echt lekker normaal ben ik niet voor beta ark maar deze is echt WOW!! doe zoo voort chek mijn project ook eens grtz nios 8)
lekkere ark hoor echt lekker normaal ben ik niet voor beta ark maar deze is echt WOW!! doe zoo voort chek mijn project ook eens grtz nios 8)
kilian hgs-tuning 17 February 2006 #102 juuuuuuuujj eindelijk mij kapjes zijn ook bijna klaar dan weer topic maken roie randje zou wel sexy staan vind ik xx
juuuuuuuujj eindelijk mij kapjes zijn ook bijna klaar dan weer topic maken roie randje zou wel sexy staan vind ik xx
Wim Hoi? 18 February 2006 #103 Kapjes laten nog ff op zich wachten Maja komende week gaat het goed komen :EDIT/ Post anders ook ff foto van de nieuwe HGS uitlaatflens 8) Last edited: 18 February 2006
Kapjes laten nog ff op zich wachten Maja komende week gaat het goed komen :EDIT/ Post anders ook ff foto van de nieuwe HGS uitlaatflens 8)
Huib HGS tuner 20 February 2006 #104 Hier dan de foto van de nieuwe met Viton o-ring afgedichte flens.. Aangezien ik mijn oude heb verkocht heb ik er genoeg nieuwe gemaakt.. En rempotjes geparelstraalt, wat ik mooi zo laat En kapjes ff gemonteerd, morgen krijg ik ws Underseat en spatbord terug van spuiter.. Ooi..
Hier dan de foto van de nieuwe met Viton o-ring afgedichte flens.. Aangezien ik mijn oude heb verkocht heb ik er genoeg nieuwe gemaakt.. En rempotjes geparelstraalt, wat ik mooi zo laat En kapjes ff gemonteerd, morgen krijg ik ws Underseat en spatbord terug van spuiter.. Ooi..
[5th]patrick Kraken ? 20 February 2006 #108 Wat een ding ik vind hem echt vet huib hij toont lekker agresief :W greetz
Björn` Yes, mother? 20 February 2006 #109 Goede verhouding van kleuren en stickers.. En ondanks dat de kappen enigzins standaard zijn (toch? ) heb je er toch je eigen 'ding' van gemaakt.. top.
Goede verhouding van kleuren en stickers.. En ondanks dat de kappen enigzins standaard zijn (toch? ) heb je er toch je eigen 'ding' van gemaakt.. top.
-arthur- Suzuki TL1000R 20 February 2006 #110 vet ding huip kom soon maar eens kijken bij je scootertje ....
Huib HGS tuner 21 February 2006 #111 ZIPSP|Castrol said: Goede verhouding van kleuren en stickers.. En ondanks dat de kappen enigzins standaard zijn (toch? ) heb je er toch je eigen 'ding' van gemaakt.. top. Click to expand... alleen de underseat is anders .. mja de rest is stnd idd underseat krijg ik vandaag
ZIPSP|Castrol said: Goede verhouding van kleuren en stickers.. En ondanks dat de kappen enigzins standaard zijn (toch? ) heb je er toch je eigen 'ding' van gemaakt.. top. Click to expand... alleen de underseat is anders .. mja de rest is stnd idd underseat krijg ik vandaag
Danny. Voorheen [evolution] 21 February 2006 #114 ziet er mooi uit .. flensjes zien er ook netjes uit !.. HGS verkoop ?..
Wim Hoi? 21 February 2006 #115 [evolution] said: ziet er mooi uit .. flensjes zien er ook netjes uit !.. HGS verkoop ?.. Click to expand... Jaah er zijn er ook genoeg te koop.. (30,-) Underseat en spatbord zijn nog niet klaar Huib..
[evolution] said: ziet er mooi uit .. flensjes zien er ook netjes uit !.. HGS verkoop ?.. Click to expand... Jaah er zijn er ook genoeg te koop.. (30,-) Underseat en spatbord zijn nog niet klaar Huib..
aC'88 push it to the limit 21 February 2006 #117 Nog 1 die het begrijpt, uiterlijk std. laten met std. stickers enz...8)
Huib HGS tuner 21 February 2006 #118 aC'88 said: Nog 1 die het begrijpt, uiterlijk std. laten met std. stickers enz...8) Click to expand... tja.. achterkappen polyesteren? zodat je gaan naadje ziet.. dat soort dingen intreseren mij niet... ik heb alleen de pro race stickerset anders gemaakt.. velgen goud.. en nog een zoot dingen... die underseat word wel uniek denk ik.... mja hij is niet klaar huib....
aC'88 said: Nog 1 die het begrijpt, uiterlijk std. laten met std. stickers enz...8) Click to expand... tja.. achterkappen polyesteren? zodat je gaan naadje ziet.. dat soort dingen intreseren mij niet... ik heb alleen de pro race stickerset anders gemaakt.. velgen goud.. en nog een zoot dingen... die underseat word wel uniek denk ik.... mja hij is niet klaar huib....
ErwinZ GC Member 21 February 2006 #119 Kun je niet ipv Pro Race stickers, Speed stickers laten maken? In dezelfde style Zal vast wel idioot klinken oid, kwam zo in me op :+
Kun je niet ipv Pro Race stickers, Speed stickers laten maken? In dezelfde style Zal vast wel idioot klinken oid, kwam zo in me op :+
Huib HGS tuner 21 February 2006 #120 ErwinZ said: Kun je niet ipv Pro Race stickers, Speed stickers laten maken? In dezelfde style Zal vast wel idioot klinken oid, kwam zo in me op :+ Click to expand... tja volgens mij heeft wim dat ook al een keer gezegt.. mja de beta is al 3.5 jaar zo.. en dat wou ik mooi zo laten huib...
ErwinZ said: Kun je niet ipv Pro Race stickers, Speed stickers laten maken? In dezelfde style Zal vast wel idioot klinken oid, kwam zo in me op :+ Click to expand... tja volgens mij heeft wim dat ook al een keer gezegt.. mja de beta is al 3.5 jaar zo.. en dat wou ik mooi zo laten huib...