J Jan_Kaas Well-Known Member 15 November 2005 #41 Shit, welk programma heb je nodig om die filmpjes te bekijken :* ?
Kenzie Super9Racer 15 November 2005 #42 quicktime mja k vind wel jammer van dat kwaliteit beter had je met digicam gefilmd
J Jan_Kaas Well-Known Member 15 November 2005 #43 Super9Master said: quicktime mja k vind wel jammer van dat kwaliteit beter had je met digicam gefilmd Click to expand... Oeks, thanx.. Had dat programma verwijderd :L Maarja strx maar ff kijken Srry voor het offtopic :*
Super9Master said: quicktime mja k vind wel jammer van dat kwaliteit beter had je met digicam gefilmd Click to expand... Oeks, thanx.. Had dat programma verwijderd :L Maarja strx maar ff kijken Srry voor het offtopic :*
Maarten Fucking positive 15 November 2005 #45 Ben je filmpjes aan het downloaden aan de reacties te zien is het de moeite waard. ben beniewd !
Wim Hoi? 15 November 2005 #46 -arthur- said: OMG kk idioten daarzo.... ''huib, ben je nu trots op jezelf ? JA '' 8P dat word poetsen, en das best kut met al dat rubber (ervaring) tot volgend jaar groetjes Click to expand... Daarna was mooier Kerel die stond te kijken voor de gein: Huib spoor je wel..? Huib: Jaah hoor.. Mamma: NEE!! :W Was lache Huib Alleen stralen en die rubbergeur was minder mooi Stond best blauw :+
-arthur- said: OMG kk idioten daarzo.... ''huib, ben je nu trots op jezelf ? JA '' 8P dat word poetsen, en das best kut met al dat rubber (ervaring) tot volgend jaar groetjes Click to expand... Daarna was mooier Kerel die stond te kijken voor de gein: Huib spoor je wel..? Huib: Jaah hoor.. Mamma: NEE!! :W Was lache Huib Alleen stralen en die rubbergeur was minder mooi Stond best blauw :+
T TjabbeBeta TjabbeBeta 16 November 2005 #49 Ziet er zeer mooi uit allemaal. Je hebt Ook nog PM van me
Huib HGS tuner 19 November 2005 #52 8) jaah moet nog ff nieuwe band bestellen Aangezien ik Wim zijn wig erop heb heb ik weer een paar wiggen gemaakt waaronder er eentje van mij is.. Ben ook aan het twijfelen of ik iets aparts wil in de zin van NRG velgen 8) Last edited: 21 November 2005
8) jaah moet nog ff nieuwe band bestellen Aangezien ik Wim zijn wig erop heb heb ik weer een paar wiggen gemaakt waaronder er eentje van mij is.. Ben ook aan het twijfelen of ik iets aparts wil in de zin van NRG velgen 8)
Raceroxie Gauloises Rox 19 November 2005 #53 Je bent echt gestoord huib (heb net pas de filmpjes bekeken) Mooie wigjes trouwens*D
J Jan_Kaas Well-Known Member 19 November 2005 #54 Raceroxie said: Je bent echt gestoord huib (heb net pas de filmpjes bekeken) Mooie wigjes trouwens*D Click to expand... Idd "het is mistig in de werkplaats huib!" 8P
Raceroxie said: Je bent echt gestoord huib (heb net pas de filmpjes bekeken) Mooie wigjes trouwens*D Click to expand... Idd "het is mistig in de werkplaats huib!" 8P
Wim Hoi? 18 December 2005 #55 Jz. said: Idd "het is mistig in de werkplaats huib!" 8P Click to expand... Was echt ernstig de straalkast stond er ook ik was toen net aan het stralen Update je topic eens Huib.. er is genoeg gebeurd..
Jz. said: Idd "het is mistig in de werkplaats huib!" 8P Click to expand... Was echt ernstig de straalkast stond er ook ik was toen net aan het stralen Update je topic eens Huib.. er is genoeg gebeurd..
[5th]Tom. [5th]Rambo. 18 December 2005 #57 Erwin. said: Update update update :*, huib schiet op }) Click to expand... luister naar de wijze woorden van deze man :!
Erwin. said: Update update update :*, huib schiet op }) Click to expand... luister naar de wijze woorden van deze man :!
[5th]patrick Kraken ? 18 December 2005 #58 Wim. Vette shit echt netjes irl zag die wielnaaf er ook uber uit :W greetz
Wim Hoi? 18 December 2005 #59 [5th]patrick said: Wim. Vette shit echt netjes irl zag die wielnaaf er ook uber uit :W greetz Click to expand... Uuhm dit is Huib zijn topic 8P
[5th]patrick said: Wim. Vette shit echt netjes irl zag die wielnaaf er ook uber uit :W greetz Click to expand... Uuhm dit is Huib zijn topic 8P
[5th]patrick Kraken ? 18 December 2005 #60 Wim said: Uuhm dit is Huib zijn topic 8P Click to expand... 1 pot nat 8P