patje_apeldoorn ::TSA:: 11 May 2006 #661 eey Wim heb je die mooie clamp nog heb je Pm gestuurd Reageer eve man
Pruttelbakje Fruttelkutje 11 May 2006 #662 Streetmagic4 said: Ik vind deze toch wel stukken mooier dan de typhoon.... deze is echt wel de max hoor... en allemaal zo netjes tot in die kleine details Click to expand... helemaal mee eens, je bent er flink op vooruitgegaan
Streetmagic4 said: Ik vind deze toch wel stukken mooier dan de typhoon.... deze is echt wel de max hoor... en allemaal zo netjes tot in die kleine details Click to expand... helemaal mee eens, je bent er flink op vooruitgegaan
Mark.S Well-Known Member 11 May 2006 #663 Zorg eens dat je in de scootin of int scootertuning.net magazine komt, kwil een poster
Wim Hoi? 11 May 2006 #664 Mark.S said: Zorg eens dat je in de scootin of int scootertuning.net magazine komt, kwil een poster Click to expand... Eerst nog was puntjes op de i MINDER GOED NIEUWS.. Diepe kras op de rechterachterkap.. Zou banken, en toen was het tijdens vervoer gebeurd.. Ik laat het eerst nog ff zo, en de kap gaat nog een x terug naar de spuiter.. Niet een hele grote maar wel diep en in het zicht
Mark.S said: Zorg eens dat je in de scootin of int scootertuning.net magazine komt, kwil een poster Click to expand... Eerst nog was puntjes op de i MINDER GOED NIEUWS.. Diepe kras op de rechterachterkap.. Zou banken, en toen was het tijdens vervoer gebeurd.. Ik laat het eerst nog ff zo, en de kap gaat nog een x terug naar de spuiter.. Niet een hele grote maar wel diep en in het zicht
Maarten Fucking positive 11 May 2006 #666 godver wim ! druk dan ook niet zo hard op dat gaspedaal :+ maar je hebt dus gebankt .. en is daar nog iets leuks uit gekomen ?
godver wim ! druk dan ook niet zo hard op dat gaspedaal :+ maar je hebt dus gebankt .. en is daar nog iets leuks uit gekomen ?
Wim Hoi? 11 May 2006 #667 menace said: godver wim ! druk dan ook niet zo hard op dat gaspedaal :+ maar je hebt dus gebankt .. en is daar nog iets leuks uit gekomen ? Click to expand... Leuk vermogen met een rare grafiek.. maar had geen zin meer door de schade, dus niet veel getest.
menace said: godver wim ! druk dan ook niet zo hard op dat gaspedaal :+ maar je hebt dus gebankt .. en is daar nog iets leuks uit gekomen ? Click to expand... Leuk vermogen met een rare grafiek.. maar had geen zin meer door de schade, dus niet veel getest.
-arthur- Suzuki TL1000R 12 May 2006 #668 ga je nu meteen huilen wimpie ? wel kut natuurlijk, maarja vaak otkom je er niet aan, en zeker niet als je dat hok vaak vervoert. koop gewoon een open aanhanger
ga je nu meteen huilen wimpie ? wel kut natuurlijk, maarja vaak otkom je er niet aan, en zeker niet als je dat hok vaak vervoert. koop gewoon een open aanhanger
Wim Hoi? 12 May 2006 #669 -arthur- said: ga je nu meteen huilen wimpie ? wel kut natuurlijk, maarja vaak otkom je er niet aan, en zeker niet als je dat hok vaak vervoert. koop gewoon een open aanhanger Click to expand... Had hem achterin de bus, dichte aanhanger is echt te relaxt hoor.. Het is maar 5km rijden, volgende x rijd ik hem er gewoon heen.. (Grapje uiteraard )
-arthur- said: ga je nu meteen huilen wimpie ? wel kut natuurlijk, maarja vaak otkom je er niet aan, en zeker niet als je dat hok vaak vervoert. koop gewoon een open aanhanger Click to expand... Had hem achterin de bus, dichte aanhanger is echt te relaxt hoor.. Het is maar 5km rijden, volgende x rijd ik hem er gewoon heen.. (Grapje uiteraard )
rowdy-10 user toch ? 12 May 2006 #672 je scooter is supervet !! Wil/moet hem alleen nog keer in het echt zien rijden 8) Btw heb je pm gestuurd
je scooter is supervet !! Wil/moet hem alleen nog keer in het echt zien rijden 8) Btw heb je pm gestuurd
lhiphy Well-Known Member 13 May 2006 #673 Custom SR said: banken zonder kuipen he doe ik ook meestal Click to expand... Ja is te veel wer k voor wim he altijd ff snel. maar goed bezig wimma. weet alleen je scoore ff niet meer. grtz phil
Custom SR said: banken zonder kuipen he doe ik ook meestal Click to expand... Ja is te veel wer k voor wim he altijd ff snel. maar goed bezig wimma. weet alleen je scoore ff niet meer. grtz phil
A azzink Well-Known Member 15 May 2006 #678 accu ontsteking, en de volgende update word roterende inlaat
Wim Hoi? 15 May 2006 #680 Idd het is een HPI progameerbaar op accuspanning 8) Ook iets wat ik eigenlijk altijd al wou Voledige setup is nu: (Dik gedrukt is wat er vananderd is na afgelopen jaar) Carters HGS getuned/gepareld/gekotterd Malossi Speed 7T (HGS tuned) Malossi RHQ p12 Hpi progameerbaar Yasuni C30 Keihin PWK 28mm (HGS kelk)"Echte" HGS wig (HGS tuned) Malossi recht 25mm (Pia) (HGS tuned) Malossi E13 Vforce (HGS Tuned) Malossi Wingbell Malossi Delta clutch Malossi overange + X Belt Malossi 13/44 primair Malossi '05 overange
Idd het is een HPI progameerbaar op accuspanning 8) Ook iets wat ik eigenlijk altijd al wou Voledige setup is nu: (Dik gedrukt is wat er vananderd is na afgelopen jaar) Carters HGS getuned/gepareld/gekotterd Malossi Speed 7T (HGS tuned) Malossi RHQ p12 Hpi progameerbaar Yasuni C30 Keihin PWK 28mm (HGS kelk)"Echte" HGS wig (HGS tuned) Malossi recht 25mm (Pia) (HGS tuned) Malossi E13 Vforce (HGS Tuned) Malossi Wingbell Malossi Delta clutch Malossi overange + X Belt Malossi 13/44 primair Malossi '05 overange