[5th]Tom. [5th]Rambo. 1 June 2005 #162 Vandaag ut hok eens van de zon laten genieten. zo stond het er vanmiddag bij. helaas nog blokloos /edit: Frank nog bedankt voor het vasthouden vant frame tijdens het beunen ^^ Last edited: 1 June 2005
Vandaag ut hok eens van de zon laten genieten. zo stond het er vanmiddag bij. helaas nog blokloos /edit: Frank nog bedankt voor het vasthouden vant frame tijdens het beunen ^^
[5th]Tom. [5th]Rambo. 1 June 2005 #165 sure *D Maandag afstellen denk ik zondag benk brak + muh trut komt dus
S speed-lover $p33|] p0\/\/3R 4 June 2005 #166 ej thnx kerel jouwe is ook wel geil heb er paar filmpjes op staan bij mij check et maar es latrz
[5th]Tom. [5th]Rambo. 4 June 2005 #168 Dat ik mun blok heb Een andere kappenset, namelijk die van Erik. En een lelijke BCD underseat? :W Maak zometeen nog ff foto's 8)
Dat ik mun blok heb Een andere kappenset, namelijk die van Erik. En een lelijke BCD underseat? :W Maak zometeen nog ff foto's 8)
ChecAeroX Banned 4 June 2005 #169 Trouwens... Ik had vroeger een jaguar aerox, je rijd met mijn 'oude' carters en binnenkort met mn bcd :*
Trouwens... Ik had vroeger een jaguar aerox, je rijd met mijn 'oude' carters en binnenkort met mn bcd :*
[5th]Tom. [5th]Rambo. 4 June 2005 #170 verschil is, dat mijn mooier word. En minstens 10pk meer heeft?:*
[5th]Tom. [5th]Rambo. 4 June 2005 #172 Hier dan de beloofde update, Alles wat ik meegenomen heb vanaf damwoude: Kappenset van Erik., BCD underseat van ChecAeroX, Blok, omgelast subje en Transparante kvs-slangen. Totaalpic: Blok ( Alles op de cilinder na HGS tuned ) : Polini evo: Wig, spruitstuk, keihin 28mm pwk, hgs kelk (subje op achtergrond): HGS logo in het blok: HPI'05: Da was um weer, eerstvolgende sprint ben ik van plan mee te rijden ipv alleen toe te kijken oi !
Hier dan de beloofde update, Alles wat ik meegenomen heb vanaf damwoude: Kappenset van Erik., BCD underseat van ChecAeroX, Blok, omgelast subje en Transparante kvs-slangen. Totaalpic: Blok ( Alles op de cilinder na HGS tuned ) : Polini evo: Wig, spruitstuk, keihin 28mm pwk, hgs kelk (subje op achtergrond): HGS logo in het blok: HPI'05: Da was um weer, eerstvolgende sprint ben ik van plan mee te rijden ipv alleen toe te kijken oi !
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 4 June 2005 #180 Netjes Zie je misschien knallen de 12e in best ? groeten tom