JelriK Proud NTT Owner 4 June 2005 #182 Dus jij was die mafketel die daar rond liep met dat blok. Zag je naar de uitgang lopen en dacht van, wat doet die nou 8P
Dus jij was die mafketel die daar rond liep met dat blok. Zag je naar de uitgang lopen en dacht van, wat doet die nou 8P
[5th]Tom. [5th]Rambo. 4 June 2005 #184 JelriK said: Dus jij was die mafketel die daar rond liep met dat blok. Zag je naar de uitgang lopen en dacht van, wat doet die nou 8P Click to expand... HAHAHA jah sorry :+ echt iedereen liep me aan te staren 8P
JelriK said: Dus jij was die mafketel die daar rond liep met dat blok. Zag je naar de uitgang lopen en dacht van, wat doet die nou 8P Click to expand... HAHAHA jah sorry :+ echt iedereen liep me aan te staren 8P
K kawarox ... 6 June 2005 #186 ziet der allemaal goed uit man, nu dat hok aanknalle en vlamme maar spreek je mzzl
[5th]Tom. [5th]Rambo. 6 June 2005 #189 @Marcel: Mooi hea :~ , ik meet je @ best @Sipke: jah.. zo ff boodschapjes doen @ twins en dan aankicken 8) @Dennis: thnx..meet jou ook @ best *D @maykel: jaloers? :henko: Last edited: 6 June 2005
@Marcel: Mooi hea :~ , ik meet je @ best @Sipke: jah.. zo ff boodschapjes doen @ twins en dan aankicken 8) @Dennis: thnx..meet jou ook @ best *D @maykel: jaloers? :henko:
Fr@nk! Watzskebizzybwabwa ? 6 June 2005 #190 schiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeetttttttttt oooooooopppppppppppp :+
[5th]Tom. [5th]Rambo. 6 June 2005 #192 Trug van twins, Caz was vervoerhoer 8). ( nog bedankt daarvoor:*) Dit meegenomen (op benzine kraan na), geef ik jullie te raden wat da geintje kost. shizzle: -Motorolie -Twinair filterolie -Carterolie -Adige koppelingshuis -Polini halfpoulie -Bloklagers -buzetti koppelingssleutel Tasjuh 8): Morgen naar v/d kruijs, onlogisch hea?:+ Maja, twins kon mij niet geheel voorzien, ik haat de dealers hiero, en kheb vakantie dus alle tijd*D Daar dus ff een arsenaal aan stage6 sproeiers meenemen voor me keihin en nog wa weer stuff was um weer, ltr.
Trug van twins, Caz was vervoerhoer 8). ( nog bedankt daarvoor:*) Dit meegenomen (op benzine kraan na), geef ik jullie te raden wat da geintje kost. shizzle: -Motorolie -Twinair filterolie -Carterolie -Adige koppelingshuis -Polini halfpoulie -Bloklagers -buzetti koppelingssleutel Tasjuh 8): Morgen naar v/d kruijs, onlogisch hea?:+ Maja, twins kon mij niet geheel voorzien, ik haat de dealers hiero, en kheb vakantie dus alle tijd*D Daar dus ff een arsenaal aan stage6 sproeiers meenemen voor me keihin en nog wa weer stuff was um weer, ltr.
kir Ik heet Rik 6 June 2005 #194 Toch maar gewoon voor de cheap ass sproeiers:+? Groot gelijk hebje. Mooi boodschappen tasje heb je daar trouwens
Toch maar gewoon voor de cheap ass sproeiers:+? Groot gelijk hebje. Mooi boodschappen tasje heb je daar trouwens
[5th]Tom. [5th]Rambo. 6 June 2005 #196 rs rullezzz said: Ziet er goed uit 150 eu lichter denk? Click to expand... jup. @kir: Tsjah, 8 euro per sproeier word me tog een beetje te gek.
rs rullezzz said: Ziet er goed uit 150 eu lichter denk? Click to expand... jup. @kir: Tsjah, 8 euro per sproeier word me tog een beetje te gek.
kir Ik heet Rik 6 June 2005 #197 Heb je je gewone carterkap nog? of rijd je met zoon Top performances ding?
[5th]Tom. [5th]Rambo. 6 June 2005 #198 Heb nu een hele gare carterkap liggen, die zal ik helaas ff moeten gebruiken de 1e paar rondjes. Daarna ff andere carterkap aanschaffen
Heb nu een hele gare carterkap liggen, die zal ik helaas ff moeten gebruiken de 1e paar rondjes. Daarna ff andere carterkap aanschaffen
kir Ik heet Rik 6 June 2005 #199 ok maar met die TP carterkap(mocht je die willen aanschaffen) kun je je Varioblokkeersleutel niet meer gebruike...
ok maar met die TP carterkap(mocht je die willen aanschaffen) kun je je Varioblokkeersleutel niet meer gebruike...