[5th]Tom. [5th]Rambo. 3 April 2005 #61 Nasty'ke said: Whoot vetjes ga je laten tunen tg of niet ? zo ja: Waar ... of blijft dit nog effe "geheim" ? Click to expand... nah, ik weet het nog niet, als mun budget het toelaat mssh RemcoV said: Aan mij noh? 8) Click to expand...
Nasty'ke said: Whoot vetjes ga je laten tunen tg of niet ? zo ja: Waar ... of blijft dit nog effe "geheim" ? Click to expand... nah, ik weet het nog niet, als mun budget het toelaat mssh RemcoV said: Aan mij noh? 8) Click to expand...
[5th]Tom. [5th]Rambo. 12 April 2005 #66 :love::~ jammer dat er zown gare scooter opt plaatje staat :?
Marcel флоп т мг е)) 12 April 2005 #67 Aerox Wijchen said: :love::~ jammer dat er zown gare scooter opt plaatje staat :? Click to expand... klopt maja , moge het blazen.. hij komt zsm die kan op 8)
Aerox Wijchen said: :love::~ jammer dat er zown gare scooter opt plaatje staat :? Click to expand... klopt maja , moge het blazen.. hij komt zsm die kan op 8)
S Sibo For those 7 seconds 12 April 2005 #68 Marcel said: klopt maja , moge het blazen.. hij komt zsm die kan op 8) Click to expand... komt er ook een deze kant op? zoek er namelijk een evo 6? naja blazze zal het
Marcel said: klopt maja , moge het blazen.. hij komt zsm die kan op 8) Click to expand... komt er ook een deze kant op? zoek er namelijk een evo 6? naja blazze zal het
Marcel флоп т мг е)) 12 April 2005 #69 nieuwste evo idd mjah, maak maar geld over en je krijgt er ook 1 :#
[5th]Tom. [5th]Rambo. 15 April 2005 #70 hoi hoi, ben ik weer vandaag kreeg ik een pakketje binnen :W: Met een ECHT heftige sticker -:- : en dit zat erin :love:: En als je je gaat vervelen, ga je gekke dingen doen: Nogmaals bedankt marcel :* Last edited: 16 April 2005
hoi hoi, ben ik weer vandaag kreeg ik een pakketje binnen :W: Met een ECHT heftige sticker -:- : en dit zat erin :love:: En als je je gaat vervelen, ga je gekke dingen doen: Nogmaals bedankt marcel :*
Marcel флоп т мг е)) 15 April 2005 #75 OMG, d@aR iS mII $tick0r iK w@$ 3m Al kWiJt n000h , nice evo tog
B Beta-Wijchen Guest 15 April 2005 #76 omfg egt kk vetz0r +ralf+ Last edited by a moderator: 16 April 2005
[5th]Tom. [5th]Rambo. 22 April 2005 #78 Vandaag €520 uitgegeven aan spullen voor de scooter, dus er zit een mega update aan te komen -:- oi:*
Vandaag €520 uitgegeven aan spullen voor de scooter, dus er zit een mega update aan te komen -:- oi:*