-HGS Evo Rox-

Status
Not open for further replies.
Komt wel goed denk ik. ben benieuwd naar je polijst chizzle en naar het eindresultaat natuurlijk :) Uitlaatpoort doet cker hard met me, hopelijk is het resultaat bij jou hetzelfde :)

Ga hem zeker volgen.
Suc6 ermee :)

Grtz Hans

{! UPDATE!!!!

Vandaag mun overrange binnegekregen en wat overbodige zooi van me tegen een heuse malossi ( :rolleyes: ) kartfilter van Dennis geruild 8)

Overrange:
S3500001%20(Small).JPG

iemand die hier iets aan opvalt?:P
S3500003%20(Small).JPG

Kartfilter :!
kartfilter1%20(Small).jpg

Last edited:
IEKS, mun Torque heeft ut benauwd daaro:P
overeens@benauwd.jpg

Met poulies @ steilste stand hoefk mun vertandingdeksel niet aan te passen, de rest wel.
nu eerst ff onder en boven het een ent ander weghalen :)

/edit: check mun sleuteltjes hangen daaro :W

Heyz mooie rox zal wel lekker gaan knalluh..

maar blok niet aanpasse, loopt je snaar ook niet tegen de ribbels van je carter ?

mzzzl bachhause

Bachhause said:
Heyz mooie rox zal wel lekker gaan knalluh..

maar blok niet aanpasse, loopt je snaar ook niet tegen de ribbels van je carter ?

mzzzl bachhause

lees het nog maar eens. :rolleyes:

dieselmaniac said:
mooi blok, enne leuk behang :W

haha, ja dankje:P
kan ander behang en vloer krijgen, maar ik heb niet zown behoefte om eerst mun hele kamer leeg te ruimen, dus dit behang zal er wel in eeuwigheid blijven hangen :P

@Bachhause: word dus wel aangepast ;)

mooi blok maar moest je vertandings deksel niet aan passen bij mij moest er een stuk van af onders kon hij niet draaien en jah hij moet wel delen weg halen van zijn blok maar dat geeft hij ook aan sec6 met de bewerkinge aanje blok

race rox ommen said:
mooi blok maar moest je vertandings deksel niet aan passen bij mij moest er een stuk van af onders kon hij niet draaien en jah hij moet wel delen weg halen van zijn blok maar dat geeft hij ook aan sec6 met de bewerkinge aanje blok
njah, de poulies staan nu op de steilste stand, en dan hoeft het in principe NET niet, maar het scheelt minder als een halve milimeter :+
dus ik ga ook wel op mun vertandingsdeksel wat weghalen jah ^^

{!UPDATE

Ik = zo gelukkig 8)
denk niet dat ik hoef te vertellen wat het voorsteld?:P

S3500066%20(Small).JPG

S3500067%20(Small).JPG

S3500068%20(Small).JPG

aaaah wat lief, ze zijn nog maar heel even samen en tog zijn ze al dikke vrienden :love:
S3500066%20(Small).JPG

S3500067%20(Small).JPG

Hond , gejat voor mijn neus weg omdat die gast het niet onder rembours wilden opsturen :P

Nee hoor veel plezier ermee 8)

Status
Not open for further replies.
Back