[5th]Tom. [5th]Rambo. 30 March 2005 #41 n0000h eigen schuld dikke bult :* en khad het niet zonder "Beta-Wijchen" de mental coach van het project gekunnen +ralf+
n0000h eigen schuld dikke bult :* en khad het niet zonder "Beta-Wijchen" de mental coach van het project gekunnen +ralf+
B Bart Hoedemaker Banned 30 March 2005 #45 Ruben said: Waarom komt ie nou niet uit voor Piaggio :'(. Hij blijft roeleren! Click to expand... omdat pia gewoon waardloze troep is ze doen alleen voor scoot met de echte blokjes mina :*
Ruben said: Waarom komt ie nou niet uit voor Piaggio :'(. Hij blijft roeleren! Click to expand... omdat pia gewoon waardloze troep is ze doen alleen voor scoot met de echte blokjes mina :*
Marcel флоп т мг е)) 31 March 2005 #46 Bart Hoedemaker said: omdat pia gewoon waardloze troep is ze doen alleen voor scoot met de echte blokjes mina :* Click to expand... Just for pro`s ziet er nice uit tommie :W, c21 roeleert de pan uit 8)
Bart Hoedemaker said: omdat pia gewoon waardloze troep is ze doen alleen voor scoot met de echte blokjes mina :* Click to expand... Just for pro`s ziet er nice uit tommie :W, c21 roeleert de pan uit 8)
Maykel 600RR 31 March 2005 #47 Tommetje, Tommetje, Tommetje. Wat heb jij weer geil speelgoed aangeschaft :~ +pippi+
[5th]Tom. [5th]Rambo. 31 March 2005 #48 thnx allemaal voor de postieve reacties!:love: volgende week loon binnen, dus binnekort ook weer een ganz geile update +ralf+
thnx allemaal voor de postieve reacties!:love: volgende week loon binnen, dus binnekort ook weer een ganz geile update +ralf+
Wim Hoi? 31 March 2005 #49 FaKa' h0m1ej... d0pe p1jp kilah!! Je boekt strax 160 c-kah!! :+:# Ziet er netjes uit man, ik hoor het wel van je kan ik weer ff knutselen*D
FaKa' h0m1ej... d0pe p1jp kilah!! Je boekt strax 160 c-kah!! :+:# Ziet er netjes uit man, ik hoor het wel van je kan ik weer ff knutselen*D
[5th]Tom. [5th]Rambo. 31 March 2005 #50 OMFG breezahslutje :* en ik laat idd wel weten alsk geld heb, kan jij mooi ff wa spulletjes voor me halen 8)
OMFG breezahslutje :* en ik laat idd wel weten alsk geld heb, kan jij mooi ff wa spulletjes voor me halen 8)
evo70@nitro deem powah 31 March 2005 #51 yuw hollandse slet,c21 ziet er geil uit...komt in orde hier denks spreek je wel weer @ msn :L ooooi +ralf+
yuw hollandse slet,c21 ziet er geil uit...komt in orde hier denks spreek je wel weer @ msn :L ooooi +ralf+
[5th]Tom. [5th]Rambo. 31 March 2005 #52 evo70@nitro said: yuw hollandse slet,c21 ziet er geil uit...komt in orde hier denks spreek je wel weer @ msn :L ooooi +ralf+ Click to expand... thnx kutbelg:L
evo70@nitro said: yuw hollandse slet,c21 ziet er geil uit...komt in orde hier denks spreek je wel weer @ msn :L ooooi +ralf+ Click to expand... thnx kutbelg:L
B Bart Hoedemaker Banned 31 March 2005 #53 Marcel said: Just for pro`s QUOTE] Oke, ColaBoy :L Click to expand...
Marcel флоп т мг е)) 2 April 2005 #55 Aerox Wijchen said: *kuch*evo*kuch* Click to expand... vertel? :X
Renzoke #Vintage 1986# 2 April 2005 #57 Nou gewoon zeggen dat je *hoest* PRO RACE *hoest* verkocht is, en dat er een OVE (schinees) gekocht is.... (ja tg hé )
Nou gewoon zeggen dat je *hoest* PRO RACE *hoest* verkocht is, en dat er een OVE (schinees) gekocht is.... (ja tg hé )
[5th]Tom. [5th]Rambo. 2 April 2005 #58 ow, sorry ik heb mun Pro Race dus verkocht en een nieuwe evo geregeld +ralf+
Renzoke #Vintage 1986# 3 April 2005 #59 Whoot vetjes ga je laten tunen tg of niet ? zo ja: Waar ... of blijft dit nog effe "geheim" ?
Vissa PB Guru 3 April 2005 #60 Aerox Wijchen said: ow, sorry ik heb mun Pro Race dus verkocht en een nieuwe evo geregeld +ralf+ Click to expand... Aan mij noh? 8)
Aerox Wijchen said: ow, sorry ik heb mun Pro Race dus verkocht en een nieuwe evo geregeld +ralf+ Click to expand... Aan mij noh? 8)