kilian hgs-tuning 29 March 2006 #103 tnks voor reacties Denk ook ff aan de sterretjes ErwinZ said: Wat voor kleur wordt het zadeldekje? Een combo van beide? Verder vind ik de achterkant nu iets té oranje, maar komt denk ik ook omdat er nog geen pijp op zit. Zal vast een mooi geheel worden! Click to expand... het zadeldekje word idd een comby van bijde maar zie eerst maar die kleuren leer te krijgen :d verder komen er nog een paar stikkers op in styl dus dan is de achterkant nog een klein beetje minder oranje verder blijft het oranje kontje zo
tnks voor reacties Denk ook ff aan de sterretjes ErwinZ said: Wat voor kleur wordt het zadeldekje? Een combo van beide? Verder vind ik de achterkant nu iets té oranje, maar komt denk ik ook omdat er nog geen pijp op zit. Zal vast een mooi geheel worden! Click to expand... het zadeldekje word idd een comby van bijde maar zie eerst maar die kleuren leer te krijgen :d verder komen er nog een paar stikkers op in styl dus dan is de achterkant nog een klein beetje minder oranje verder blijft het oranje kontje zo
Denna Soes Bolkont 30 March 2006 #105 Strak gespoten kappen , mooi gepolyed . Ben alleen geen fan van de combo .
Robsenda www.roxstyling.nl 30 March 2006 #106 Binnenkappen ook oranje en dan de details blauw laten. Dan lijkt ut een stuk rustiger allemaal, staat denk k veel mooier 8) Wel super netjes gespoten en gepolyesterd
Binnenkappen ook oranje en dan de details blauw laten. Dan lijkt ut een stuk rustiger allemaal, staat denk k veel mooier 8) Wel super netjes gespoten en gepolyesterd
niek_loog SSR SolidStreetRacer 30 March 2006 #108 allemaal heel erg mooi gedaan alleen vind ik de kleuren ook niet echt vet maar blijft netjes
Plantje Retired :P 30 March 2006 #109 ik vind het plaatje erg strak geworden , alleen het blauw toch wle ietsjes minder , wel origineel succes nog !!
ik vind het plaatje erg strak geworden , alleen het blauw toch wle ietsjes minder , wel origineel succes nog !!
Fonz NRG reeesse 30 March 2006 #110 Erg nice waar heb je je kappen laten spuiten? Dit kan haast niet zelf gedaan zijn Je gaat toch ook sbo sprinten? kom ik je vast nog wel tegen Mzzls
Erg nice waar heb je je kappen laten spuiten? Dit kan haast niet zelf gedaan zijn Je gaat toch ook sbo sprinten? kom ik je vast nog wel tegen Mzzls
-arthur- Suzuki TL1000R 30 March 2006 #111 ziet er zeer netjes uit kleur is appart, maar staat wel goed. groetjes !
kilian hgs-tuning 30 March 2006 #113 Fonz NRG said: Erg nice waar heb je je kappen laten spuiten? Dit kan haast niet zelf gedaan zijn Je gaat toch ook sbo sprinten? kom ik je vast nog wel tegen Mzzls Click to expand... care ik weet niet of je dat kan ?? jah ga ook sbo sprinten ben #20
Fonz NRG said: Erg nice waar heb je je kappen laten spuiten? Dit kan haast niet zelf gedaan zijn Je gaat toch ook sbo sprinten? kom ik je vast nog wel tegen Mzzls Click to expand... care ik weet niet of je dat kan ?? jah ga ook sbo sprinten ben #20
Tom.#86 TKT! 30 March 2006 #115 Vind het tog wel heel origineel staan :W, hoe vet zou een pijp er nu onder staan? (hint hint )
Renz P. :* 30 March 2006 #117 Dennis.H said: zie graag ook eens de pijp eronder hangen Click to expand... C4rN said: Vind het tog wel heel origineel staan :W, hoe vet zou een pijp er nu onder staan? (hint hint ) Click to expand... Dat zijn al 2 hints! Mijne erbij: Ik wil nu wel eens zien hoe je pijp staat joh! 3! Wanneer komt die verlossende foto met je pijp eronder?
Dennis.H said: zie graag ook eens de pijp eronder hangen Click to expand... C4rN said: Vind het tog wel heel origineel staan :W, hoe vet zou een pijp er nu onder staan? (hint hint ) Click to expand... Dat zijn al 2 hints! Mijne erbij: Ik wil nu wel eens zien hoe je pijp staat joh! 3! Wanneer komt die verlossende foto met je pijp eronder?
thawolf Well-Known Member 30 March 2006 #118 Hey. ziet er zeker netjes uit kerel ben benieuwed wat het gaat doen op de bank maar optiche krijg je een 10+ groetjes
Hey. ziet er zeker netjes uit kerel ben benieuwed wat het gaat doen op de bank maar optiche krijg je een 10+ groetjes
Huib HGS tuner 31 March 2006 #119 gister lekker gereden kiliaaan? op de ''mean machine'' maak hem ff snel af voor perkpolder.. Huib..
Fonz NRG reeesse 31 March 2006 #120 kilian said: care ik weet niet of je dat kan ?? jah ga ook sbo sprinten ben #20 Click to expand... Oke dan ik moet alleen nog ff medische keuring fixen:| Zie je op de eerste sprint wel! oh en zet je pijp er es ff onder mzls
kilian said: care ik weet niet of je dat kan ?? jah ga ook sbo sprinten ben #20 Click to expand... Oke dan ik moet alleen nog ff medische keuring fixen:| Zie je op de eerste sprint wel! oh en zet je pijp er es ff onder mzls