Mark.S Well-Known Member 28 March 2006 #81 Egt vet! en ook alles netjes afgewerkt.. maar das normaal bij die jongens van HGS denks
kilian hgs-tuning 28 March 2006 #82 Custom Aerox said: Ziet er goed uit, al ben ik geen fan van die kleurencombo Verder vind ik dat het stuurtje wel wat te hoog staat, en de voorkant verlagen zou ook beter staan denks Ben benieuwd naar de fotos van morgen.. Click to expand... verlagen komt pas als de malossi voorvork er is en andere clamp heb ik al dus jou wensen komen wel goed
Custom Aerox said: Ziet er goed uit, al ben ik geen fan van die kleurencombo Verder vind ik dat het stuurtje wel wat te hoog staat, en de voorkant verlagen zou ook beter staan denks Ben benieuwd naar de fotos van morgen.. Click to expand... verlagen komt pas als de malossi voorvork er is en andere clamp heb ik al dus jou wensen komen wel goed
Danny. Voorheen [evolution] 29 March 2006 #84 achterrem al ontlucht zie ik .. ziet er indd netjes uit en zo een malossi vorkje gaat hem lekker staan -:- super nrg !
achterrem al ontlucht zie ik .. ziet er indd netjes uit en zo een malossi vorkje gaat hem lekker staan -:- super nrg !
Jaspah Nu ook een GC slet.. 29 March 2006 #85 leuk altijd is dat he kapjes net gespoten... voor de eerste keer erop zetten, geen stofje erop... alles blingt nog *D zeer nice. en dan komt de eerste meeting + eerste schade
leuk altijd is dat he kapjes net gespoten... voor de eerste keer erop zetten, geen stofje erop... alles blingt nog *D zeer nice. en dan komt de eerste meeting + eerste schade
Danny. Voorheen [evolution] 29 March 2006 #86 leuke vooruitzichten jasper !.. voorzichtig zijn dus 8P
Wim Hoi? 29 March 2006 #88 Serieus vet gek.. Ik heb het net in het echt gezien met achterkap. Ik vond de kleurencombo nix.. maar in het echt staat het echt te tof.. Die achterkap owned gek 8)
Serieus vet gek.. Ik heb het net in het echt gezien met achterkap. Ik vond de kleurencombo nix.. maar in het echt staat het echt te tof.. Die achterkap owned gek 8)
ErwinZ GC Member 29 March 2006 #89 Beter zet je er een fs36 in, staat beter bij je combo dan een fs32
Vissa PB Guru 29 March 2006 #90 Ik zag je kapjes @ premium foto topic , jan tyfus hoe vet in het totaal!
Erwin. Well-Known Member 29 March 2006 #91 RemcoV said: Ik zag je kapjes @ premium foto topic , jan tyfus hoe vet in het totaal! Click to expand... Me to :W, Wat een vette kappies zeg :~. Van de achterkant is het precies mijn scooter denks
RemcoV said: Ik zag je kapjes @ premium foto topic , jan tyfus hoe vet in het totaal! Click to expand... Me to :W, Wat een vette kappies zeg :~. Van de achterkant is het precies mijn scooter denks
Renz P. :* 29 March 2006 #92 Erwin. said: Me to :W, Wat een vette kappies zeg :~. Van de achterkant is het precies mijn scooter denks Click to expand... Ook ff gekeken Ziet er vet uit hoor :*
Erwin. said: Me to :W, Wat een vette kappies zeg :~. Van de achterkant is het precies mijn scooter denks Click to expand... Ook ff gekeken Ziet er vet uit hoor :*
kilian hgs-tuning 29 March 2006 #93 update #4 29-03-06 hier de beloofde foto's de scooter met alle kappen er op kontje en de laatste reacties altijd welkom
update #4 29-03-06 hier de beloofde foto's de scooter met alle kappen er op kontje en de laatste reacties altijd welkom
Renz P. :* 29 March 2006 #95 Heel vet nog steeds Ga je nog een soort underseat maken, of zijn je kappen zo klaar?
kilian hgs-tuning 29 March 2006 #96 Renz P. said: Heel vet nog steeds Ga je nog een soort underseat maken, of zijn je kappen zo klaar? Click to expand... nee underseat had ik gemaakt maar ik vind het zonder tog vetter straks met carb en alles er op is het ook vol daar onder
Renz P. said: Heel vet nog steeds Ga je nog een soort underseat maken, of zijn je kappen zo klaar? Click to expand... nee underseat had ik gemaakt maar ik vind het zonder tog vetter straks met carb en alles er op is het ook vol daar onder
Renz P. :* 29 March 2006 #97 kilian said: nee underseat had ik gemaakt maar ik vind het zonder tog vetter straks met carb en alles er op is het ook vol daar onder Click to expand... Mee eens :winner:
kilian said: nee underseat had ik gemaakt maar ik vind het zonder tog vetter straks met carb en alles er op is het ook vol daar onder Click to expand... Mee eens :winner:
F firefox reller Well-Known Member 29 March 2006 #99 netjes netjes , kleuren staan goed bij elkaar zeker dik .
ErwinZ GC Member 29 March 2006 #100 Wat voor kleur wordt het zadeldekje? Een combo van beide? Verder vind ik de achterkant nu iets té oranje, maar komt denk ik ook omdat er nog geen pijp op zit. Zal vast een mooi geheel worden!
Wat voor kleur wordt het zadeldekje? Een combo van beide? Verder vind ik de achterkant nu iets té oranje, maar komt denk ik ook omdat er nog geen pijp op zit. Zal vast een mooi geheel worden!