Het "nieuws" Topic.

Status
Not open for further replies.

Tommy.

*BA DUM TSS*
Zo, omdat er de hele tijd topics geopend worden over nieuws uit de hele wereld, nu gewoon een groot topic. Is het ook makkelijker om dingen op te zoeken:)





* edit: dus geen nieuws dat je buurvrouws kat in een boom zit oid, wel echt nieuws;)
 
Advertisement - register to remove this

Jules said:
ik hoop echt dat die gast er weer bovenop komt, was echt een goeie :(
goudgoeie gast indd.. maar zover ik kan lezen , komt het weer goed met um.. zal ook wel weer snel in de snelle wagens stappen , denk neit dat die het kan laten als die weer "beter"is:p
 
Wel loos hoor, geld inzamelen voor de helicopter die hem vervoerd heeft. :rolleyes:

Dat zouden ze niet voor je familieleden doen als ze straks/morge een dodelijk ongeluk krijgen, nee omdattie bekend is is hij zo belangrijk. :L

Verder natuurlijk leuk om te horen dat het beter gaat, dattie maar wel snel nieuwe afleveringen gaat maken. :#
 
Fox_gek said:
Wat vinden jullie ervan dat er een islamitisch ziekenhuis in Rotterdam komt ?

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/nieuwsbericht.asp?artnr=117196&rss=true

Ik vind het een heel vreemd idee, gaat 100% tegen de integratie in! Zo sluiten zij zich nog meer buiten, buiten de Nederlandse maatschappij!


Slaat echt als een kut op een strontvlieg!:L
Waarom moet dat dan , die buitenlanders zijn tog ook gewoon welkom in andere ziekenhuizen, waarom dan een exra ziekenhuis voor alleen moslims maken..:?
 
Ik vind het dom... Zoals jij zegt: ze sluiten zich idd buiten en laten zien dat ze niet bij de nederlandse maatschappij willen horen.
 
Fox_gek said:
Wat vinden jullie ervan dat er een islamitisch ziekenhuis in Rotterdam komt ?

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/nieuwsbericht.asp?artnr=117196&rss=true

Ik vind het een heel vreemd idee, gaat 100% tegen de integratie in! Zo sluiten zij zich nog meer buiten, buiten de Nederlandse maatschappij!

Ik kan me ook echt dood ergeren aan dit soort dingen.

nog zo iets:

Ay Yildiz
Islamitische zorg blijkt handel. En niet alleen islamitische zorg. Telecombedrijf KPN lanceerde maandag een nieuwe mobiel merk, speciaal voor Turken in Nederland. Ay Yildiz bestaat al in Duitsland en België en is een groot succes.

een netwerk in NL wat bijna niet uit te spreken is... nog even en ik pak me koffers...
 
it's all about the money :L

precies, dat zei m'n pa ook al! Gouden handel. Let maar op over 10-20 jaar hebben we zowat alles apart, aparte scholen, ziekenhuizen en kranten ofzo, weet jij veel. Ik denk dat dit alleen maar een verdere stap naar afscheiding. Het moet eens afgelopen zijn dat NL zich aanpast aan de buitenlanders. Zij willen hier wonen, dus zij passen zich aan!
 
Fox_gek said:
it's all about the money :L

precies, dat zei m'n pa ook al! Gouden handel. Let maar op over 10-20 jaar hebben we zowat alles apart, aparte scholen, ziekenhuizen en kranten ofzo, weet jij veel. Ik denk dat dit alleen maar een verdere stap naar afscheiding. Het moet eens afgelopen zijn dat NL zich aanpast aan de buitenlanders. Zij willen hier wonen, dus zij passen zich aan!

9||6

maar als je dat zegt , dan ben je weer een rascist, en weet ik het wat, en dat is gewoon jammer, als zij hier willen komen wonen, (helemaal neit erg) , passen zij zich maar aan aan ons!, en zoeken ze gewoon werk, en leren ze onze taal. dan is er niets aan de hand:)
 
Fox_gek said:
it's all about the money :L

precies, dat zei m'n pa ook al! Gouden handel. Let maar op over 10-20 jaar hebben we zowat alles apart, aparte scholen, ziekenhuizen en kranten ofzo, weet jij veel. Ik denk dat dit alleen maar een verdere stap naar afscheiding. Het moet eens afgelopen zijn dat NL zich aanpast aan de buitenlanders. Zij willen hier wonen, dus zij passen zich aan!
Ik denk niet zozeer dat de allochtonen willen dat zij speciale op hen geënte producten en diensten krijgen maar dat er autochtone ondernemers zijn die hier vooral geld in zien. En terecht ook, als ik geld kan verdienen aan een Mekka Cola kloon zie ik daar weinig ethische problemen in.
 
Precies en dat is nou het hele probleem, ze willen/kunnen maar niet integreren op 1 of andere manier. Ze zijn verd*mme te gast, en mochten ze hier geboren zijn, dan ZIJN ze Nederlands! Praat en gedraag je dan ook alsjeblieft als een NL-er...

/offtopic ik vrees dat ook dit topic weer uit de hand gaat lopen :X /offtopic
 
Idd dit land wordt steeds kutter, over decennia hebben we misschien wel alles apart, en zit dit halve land vol met die kutmarrokanen en turken (ja flame me maar, maar twerd tijdens het uitgaan in amsterdam weer bevestigd afgelopen zaterdag). In combinatie met dit klimaar ben ik zeker weg over 10 jaar
 
lbontius said:
Precies en dat is nou het hele probleem, ze willen/kunnen maar niet integreren op 1 of andere manier. Ze zijn verd*mme te gast, en mochten ze hier geboren zijn, dan ZIJN ze Nederlands! Praat en gedraag je dan ook alsjeblieft als een NL-er...

/offtopic ik vrees dat ook dit topic weer uit de hand gaat lopen :X /offtopic


daarom houden we het ook een beetje normaal, discussieren mag, maar hou het wel normaal, iedereen heeft een andere mening natuurlijk, maar hou het wel bij de autoriteiten:) en ga er geen persoonlijke kwestie van maken;)

niets tegen jou hoor;):*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top