Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Hoe dan ook, aan een versterker met 300 watt heb je weinig. Je kunt beter een versterker met een goede voeding zoeken. Wat is je budget?
 
Wie kan deze noob helpen?

Mijn ouders hebben gisteren een plasma gekocht (panasonic th37px80) met daarbij een surroundsetje (yamaha AV-Pack 108 MKII). Ik heb de digitale ontvanger met een Digital Optical Audio Cable aan de surround unit gekoppeld en vanaf de digitale ontvanger gaat er een scart-kabel naar de tv. De dvd-speler heb ik met een hdmi kabel aan de tv gehangen en met een component kabel aan de surround unit.

Is dit een goede opstelling? Of kan het beter?
 
Als het beeld en geluid in iedere combinatie gelijk lopen lijkt het mij de beste opstelling. Als dit niet zo is kan je het beste de surround set (ook) met component direct aan de tv hangen.
 
Als scart de enige video uitgang is op de digitale receiver dan kan je niets anders ondernemen. Is het signaal voor de digitale receiver sterk genoeg?
 
Nu ik er over nadenk, was de kabel uit de muur tekort en zitten er dus 2 aan elkaar gekoppeld. Misschien dat dit nog iets uitmaakt. Thanks iig!
 
Hoe minder verbindingen in je kabel hoe beter natuurlijk :)

Ik wil al een hele tijd mij audio upgraden, heb nu nog 4 x mission m32 met een jbl center (mission was niet leverbaar destijds) en een mordount short subwoofer

Ik wil de front speakers vervangen door mission m74

Van M32
mission-M32i.jpg


Naar.
200702051748292.jpg
 
ik wil voor ook vervangen door zuilen.. gister bij collega gezeten.. die had ook een stel beste knoeperts staan.. zijn wel sta-in-de-wegs maar klinkt zo vol!
 
301500_BB_02_FB.EPS.jpg


Zeker deze nemen!!!!!!!!!!!!!!!!

Kosten wel 10 euro meer, maar dan heb je ook wat!!!!

Voordelig powersound met een nieuw design! Volwaardige 3-weg boxen met vilten bekleding, stalen beschermroosters, basreflexopening aan de zijkant en draagriem. De 200 mm subwoofer zorgt i.c.m. de woofer en tweeter voor een geweldige druk.

8) 8) 8) Powerrrrrr
 
Gister een Marantz SR5003 opgehaald... wat een ding. Erg mooi design, en tot nu toe best een mooi geluid.

Ik heb hem aangesloten op een Kef KHT-2005.2 surround setje, maar deze gaan de deur uit. Hoewel het prima dingen zijn, ga ik op zoek naar iets beters. Iemand suggesties in de prijsrange van rond de 600 euro?

Ik kwam net deze tegen in de aanbieding:
http://www.raf.nl/webshop/product_info.php?cPath=146_345_344&products_id=18599

Heb die nog nooit horen spelen, maar lijkt me wel de moeite waard om eens te gaan kijken...
 
ik denk dat dat setje niet veel beter zal zijn dan de kef's hoor.. mischien toch naar iets grotere speakers gaan kijken?
 
301500_BB_02_FB.EPS.jpg


Zeker deze nemen!!!!!!!!!!!!!!!!

Kosten wel 10 euro meer, maar dan heb je ook wat!!!!

Voordelig powersound met een nieuw design! Volwaardige 3-weg boxen met vilten bekleding, stalen beschermroosters, basreflexopening aan de zijkant en draagriem. De 200 mm subwoofer zorgt i.c.m. de woofer en tweeter voor een geweldige druk.

8) 8) 8) Powerrrrrr

verkoop je ze zelf ofzo? die dingen zijn zo foeilelijk dat je ze nog niet in je kofferbak zou zetten
 
Volgens mij was ie niet serieus :P

@Extera: Ik zou dan voor wat groter model speakers kijken, want anders hou je toch ongeveer dezelfde kwaliteit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top