Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Ik vind het prima klinken, wellicht ben ik niet zo veel eisend als de meeste in dit topic, maar vindt het wel waar voor zijn geld.
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=gl1yj1cvCtg&feature=related"]YouTube - Harman Kardon Soundsticks woofer amazing power[/ame]

@ Marcel, zie deze quote:
Gisteren zei Vissa tegen mij dat hij alleen tulp aansluitingen heeft op zijn tv dus dan kan je toch niet zon setje gebruiken?
 
sorry, ff overheen gelezen :*
hdtv cker aangezien oude tvs bijna allemaal wel een jackplug voor hebben voor koptelefoon ofzo :p
 
l_12250118.jpg


ik heb deze. staat aangesloten op mediacenter en tv. prima geluid voor dat geld
 
Mijn setje bevalt me nog steeds prima voor de Xbox 360 en films :)
Kan hard genoeg om de buren lastig te vallen :p
Receiver: Harman/Kardon AVR147, Speakers: Harman/Kardon HKTS7BQ, Floorstands: Harman/Kardon HTFS2B
 
k heb zelf de logitech z-5500 Digital THX
goed genoeg voor mij..
654_1_image.jpg

Ik heb hem ook, en ik ben zeer tevreden over dit setje.
Heb hem aangesloten via een optical kabel aan mijn ps3; en ik moet zeggen een nette sound! :W
 
Hoi,

Ik wist geen andere topic om deze vraag te stellen:P

Ben opzoek naar een versterker met de volgende specificaties:

220v

min 1 audio ingang.
min 2 x 300 watt rms 8 ohm uitgangen.

Nu heb ik een beetje rond zitten kijken maar ben zelf niet zo thuis in home audio.

Heeft iemand een idee wat zoiets kost ?:P
 
Dat is niet waar, voordat al die home theater boel begon, kon je makkelijk stereo versterkers krijgen met dergelijke vermogens van Yamaha, Denon, Onkyo, Marantz en consorten. Het is alleen nu minder gangbaar. Om dan gelijk naar PA spul te grijpen....
 
Daarom vroeg ik me ook af wat iemand nu nog moet met een stereo versterker :+

Ik heb er 1 omdat ie gratis was en ik geen geld heb om écht iets goeds te kopen en een cheap ass ding maar geldverspilling vind :P Maar verder..
 
Vanwaar deze specificaties? :P
Doet me meer richting PA denken namelijk :P

Omdat ik 2 x 300 watt rms boxen aan me pc heb hangen :P maar de versterker die het nu aanstuurd maar 2 x 70 watt rms is ofzow.

Dus de verserker trekt het niet echt meer boven een bepaald volume.

Wat is PA ?:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top