Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Waarop baseer je dat ze draadloos zijn? En die batterijen die vermeld staan zijn waarschijnlijk gewoon voor de afstandsbediening ;)

Aha, ik heb er totaal geen verstand van.
Edit: Heb even info opgezocht, en ben er nu al uit. Ik zat er totaal naast.
 
Hoi vriendjes...

Ik zoek een home cinema setje voor mijn TV @ slaapkamer, tot ongeveer 250 euro. Gewoon een 2.1 set. :)

Welke opties heb ik? :)
 
Een z2300 is ook zeer mooi en 2.1 .
Heb hem zelf ook en heb een 12inch sub erop aangesloten versterker van
de z2300 is best wel sterk.
Hij geeft best wel mooie sterke bass voor een 8inch sub.
Vind zelf de z5500 een slechte koop vanwege het geklooi met de digitale instellingen.
En heb zie heel vaak dat mensen klagen over fouten in de controller/remote.
Je kan de z5500 wel beter tunen/afstellen zonder dat via je dvd speler/pc etc te doen.
De z2300 werkt gewoon met een simpele volume en bass draaiknop plus aan en
uit schakelaar bij de remote/controller.
 
Jawel hoor, volgens mij worden daar zelfs de juiste kabels bij geleverd maar dat zou ik dan even informeren:

logitech_z5500_3.jpg

http://www.tomshardware.com/reviews/logitech-z,933.html

maare een 2.1 set, laatst een hele mooie gezien van Roth:
http://aboutdj.nl/reviews/diversen/1095-roth-audioblob.html
roth_audioblob_1.jpg


Schijnen vrij goed geluid te geven. Stonden een tijdje geleden voor 60 euro te koop op www.onedayfly.nl
 
Ja maar hoe krijg je je subwoofer aangesloten dan? Want daar zit de versterker in voor de speakers. En een geluidskaart van een pc heeft die aansluitingen maar een tv niet?
 
Je hebt gewoon Cinch naar jackplug 3.5mm. Volgens mij wordt dat erbij geleverd, anders even voor 1 euro zo'n kabeltje kopen. Het ontbreekt jou nogal aan fantasie is het niet, dit had je zelf ook kunnen bedenken.
 
Een z2300 is ook zeer mooi en 2.1 .
Heb hem zelf ook en heb een 12inch sub erop aangesloten versterker van
de z2300 is best wel sterk.
Hij geeft best wel mooie sterke bass voor een 8inch sub.
Vind zelf de z5500 een slechte koop vanwege het geklooi met de digitale instellingen.
En heb zie heel vaak dat mensen klagen over fouten in de controller/remote.
Je kan de z5500 wel beter tunen/afstellen zonder dat via je dvd speler/pc etc te doen.
De z2300 werkt gewoon met een simpele volume en bass draaiknop plus aan en
uit schakelaar bij de remote/controller.

Er waren problemen met de oude serie, ik heb de z5500 al bijna een jaar op mn pc staan en heb er geen klachten over. Het knalt goed hard iig en mooi zuiver!
Ik zet hem in mn eigen huis ook op mn televisie.
 
Je hebt gewoon Cinch naar jackplug 3.5mm. Volgens mij wordt dat erbij geleverd, anders even voor 1 euro zo'n kabeltje kopen. Het ontbreekt jou nogal aan fantasie is het niet, dit had je zelf ook kunnen bedenken.
Oja idd, je hebt gelijk.

Alleen waar die laatste zin opslaat? Iedereen heeft zijn eigen vak gebied, je moet ook maar net weten dat dit soort kabels bestaan.
 
Je kunt toch zelf ook iets uitzoeken? Het is ook niet mijn vakgebied, en toch weet ik het. Het is overigens 1 van de meest voorkomende aansluitingen (en dus ook verloopkabeltjes).
Persoonlijk zou ik trouwens niet voor een pc speakerset kiezen, maar een simpele stereo kopen. Als je 2.1 geluid wil hebben voor ongeveer 250 euro heb je ook hele mooie setjes met CD/DVD speler en radio etc.
Of een losse receiver nemen met 2 speakers erbij, dan kun je later altijd nog uitbreiden. De mogelijkheden van zo'n pc speakerset zijn erg beperkt.

Nico, helaas genoeg roze pillen gehad de afgelopen dagen (ziek), vanochtend idd niet, maar dat heeft er niks mee te maken, dit is IMO gewoon basiskennis :P
 
Een z2300 is ook zeer mooi en 2.1 .
Heb hem zelf ook en heb een 12inch sub erop aangesloten versterker van
de z2300 is best wel sterk.
Hij geeft best wel mooie sterke bass voor een 8inch sub.
Vind zelf de z5500 een slechte koop vanwege het geklooi met de digitale instellingen.
En heb zie heel vaak dat mensen klagen over fouten in de controller/remote.
Je kan de z5500 wel beter tunen/afstellen zonder dat via je dvd speler/pc etc te doen.
De z2300 werkt gewoon met een simpele volume en bass draaiknop plus aan en
uit schakelaar bij de remote/controller.

Ja ik liep al te klote met mijn Z-2300 maar dat ging niet echt werken zonder een goed verloopkabeltje dus. Maar eens ff opzoeken. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top