This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Grote WK - 2010 South-Africa Topic

Status
Not open for further replies.
De zogenaamde Dutchdress van Bavaria blijft voor opschudding zorgen. In Nederland waren de jurkjes van het biermerk al niet welkom en in het Soccer City-Stadium werden maandag 36 vrouwen in de kledij het stadion uitgezet. Buiten de voetbaltempel werden de dames urenlang ondervraagd, zo schrijft het Zuid-Afrikaanse The Star.

Te triest voor woorden natuurlijk, maar des te bekender het jurkje wordt.

Daar ging m'n voorspelling in de allerlaatste minuut!

Bij mij ook... Maar ik hoorde net dat het doelpunt van Slowakije eigenlijk ongeldig was ofzo? ( gemaakt door vtec :+) Alleen al daarom verdienden ze een gelijkspel, inzet van nzl was ook heel goed!

Ik vond het nog best een grappige wedstrijd om te kijken net.. Het niveau was niet hoog, veel fouten, maar het was wel leuk

Dat zei ik dus ook al.

Geen kip die er naar kraait als die meiden met die jurkjes in het stadion zitten, maar nu is het de hele tijd op het nieuws dat de BAVARIA jurkjes het stadion niet in mochten.

Alleen maar positieve reclame voor Bavaria dus

Inderdaad, hier heeft Fifa zich zelf alleen maar mee imo. Of die sponsor dan, ligt er natuurlijk aan of zij geklaagd hebben of dat Fifa zelf het initiatief heeft genomen..

Waarom zou een vrouw met zo'n jurkje dan niet het stadion in mogen?

Nu hopen dat Drogba de boel voor Portugal gaat verzieken

2 week geleden z'n arm gebroken....

1 keer vallen en hij is nog verder van huis. Hopen dat het goed gaat !

Brazilie is zooo slecht dat ze nu maar net buiten de zestuin gaan fopduiken om dan maar met een vrije trap te scoren...

En wat is die Kaka toch slecht (geworden).

Ja, wat een dramatisch niveau.

Al mijn weddenschappen/poules komen niet uit

Maarja, misschien komt het hoge voetbal niveau nog.

Hij raakte hem dus gewoon verkeerd :X
kijkt naar evt ploeggenoten en wil voorgeven.
En kijk eens! een briljant doelpunt! volgens de nederlandse commentator. Gelukkig geeft de commentator op de belgische tv wel het juiste commentaar.....:X

Hij raakte hem dus gewoon verkeerd :X
kijkt naar evt ploeggenoten en wil voorgeven.
En kijk eens! een briljant doelpunt! volgens de nederlandse commentator. Gelukkig geeft de commentator op de belgische tv wel het juiste commentaar.....:X

Ook met die eerste actie van Elia..

Status
Not open for further replies.