Vincent-Aerox Scooterloos 14 June 2010 #1 Er was nog niet eens een WK topic dus bij deze :7 Post maar raak over vanalles en nog wat over het WK.
Er was nog niet eens een WK topic dus bij deze :7 Post maar raak over vanalles en nog wat over het WK.
Peed. Tuono. 14 June 2010 #5 Vincent-Aerox said: Ja, klopt. Maar nog niet een specifiek WK topic. Click to expand... Lekker boeiend, voor de rest is er niks te lullen over voetbal, dus dit is overbodig.
Vincent-Aerox said: Ja, klopt. Maar nog niet een specifiek WK topic. Click to expand... Lekker boeiend, voor de rest is er niks te lullen over voetbal, dus dit is overbodig.
Mini-g YEAHH 14 June 2010 #6 Vissa said: Pauper, dat sopcast werkt ook niet hier. Ik wil #$# kijken! Click to expand... http://wkstreams.punt.nl/
Vissa said: Pauper, dat sopcast werkt ook niet hier. Ik wil #$# kijken! Click to expand... http://wkstreams.punt.nl/
Vincent-Aerox Scooterloos 14 June 2010 #10 Hoppa, 3 punten binnen. Nu hopen dat Japan - Kameroen gelijkspel wordt
Martyn_ Well-Known Member 14 June 2010 #11 Voor die 2 ploegen hoeven we geen angst te hebben vincent, beetje overbodig dit topic
Peed. Tuono. 14 June 2010 #13 Vincent-Aerox said: Ja klopt, maar het is sowieso beter dat ze gelijk spelen Click to expand... Hoezo?
Vincent-Aerox said: Ja klopt, maar het is sowieso beter dat ze gelijk spelen Click to expand... Hoezo?
Tommy. *BA DUM TSS* 14 June 2010 #14 Peed. said: Lekker boeiend, voor de rest is er niks te lullen over voetbal, dus dit is overbodig. Click to expand... Ga ergens anders zitten mauwen aub...
Peed. said: Lekker boeiend, voor de rest is er niks te lullen over voetbal, dus dit is overbodig. Click to expand... Ga ergens anders zitten mauwen aub...
Vincent-Aerox Scooterloos 14 June 2010 #15 Peed. said: Hoezo? Click to expand... Omdat ze dan beide 1 punt hebben ipv 1 team 3 punten,.....lijkt me toch logisch
Peed. said: Hoezo? Click to expand... Omdat ze dan beide 1 punt hebben ipv 1 team 3 punten,.....lijkt me toch logisch
Tommy. *BA DUM TSS* 14 June 2010 #16 Nederland niet overtuigend btw, maar wel goed gewonnen...Wedsrijd van de invallers, Elia had een paar erg goede actie's en dat "straatvoetbal" blijft mooi om te zien:W
Nederland niet overtuigend btw, maar wel goed gewonnen...Wedsrijd van de invallers, Elia had een paar erg goede actie's en dat "straatvoetbal" blijft mooi om te zien:W
Vincent-Aerox Scooterloos 14 June 2010 #17 Ja idd, zag er netjes uit. Zaterdag zullen ze dag weer nodig hebben tegen Japan. Affelay deed het ook prima ondanks zijn korte speeltijd.
Ja idd, zag er netjes uit. Zaterdag zullen ze dag weer nodig hebben tegen Japan. Affelay deed het ook prima ondanks zijn korte speeltijd.