This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote wat doe jij voor werk?

Heb je al enige werkervaring? Waar kom je vandaan?
Ik denk dat je tussen de 2100 en 2500 euro bruto per maand aangeboden zal krijgen als starter.
Zet trouwens je cv ook op nationalevacaturebank.nl, daar heb je een beter en groter bereik dan bij monsterboard.nl.

Dat is een bijna exact dezelfde plant, er worden er op dit moment idd 2 gebouwd. Waar jij zegt door Eneco/Electrabel oid? En door EON naast de bestaande Eon plant!

Dichtbij Robert! Wat doe je precies?

Ik werk de controle kamers en een x aantal andere gebouwen uit op het terrein. Wel erg interessant, allemaal aparte industrie eissen offcourse. Voor mijn werkervaring erg goed Volgende week zit ik ook on site om die monteurs aan het werk te houden

Dat is idd Eon, rij je elke dag langs Dennis! :W Op de achtergrond zie je de flare/tanks van Neste Oil.

@ snackie: Ik denk dat je zonder werkervaring en MBO blij mag zijn als ze je 2000eu bruto geven.

@ snackie: Ik denk dat je zonder werkervaring en MBO blij mag zijn als ze je 2000eu bruto geven.

Ik wou net zeggen, vind sommige mensen hier wel erg positief hoor. Ik ken een hele hoop afgestudeerde HBO-ers die tussen de 1750 en 2000 starten. Het is nu echt niet meer zo makkelijk als 3 jaar geleden...

Ik ben 2 maanden geleden gestart met m'n eerste fulltime job. Verdien nu 2000 bruto en een auto/tankpas. Ik ben net 24. Afgelopen week ben ik afgestudeerd en over twee weken krijg ik m'n hbo diploma.

Als ik een beetje om me heen kijk, lijkt me dit salaris niet onaardig. Of zitten hier veel hbo starters die stukken meer vangen? Dan ga ik snel om opslag zeuren

Ik zit in aug rond de 1950 bruto ongeveer, 1,5 jaar werkervaring. En Mbo niveau 4 opleiding.

Heb geen leasebak of wat dan ook, alleen km vergoedingen.

Prima toch.

Maar om opslag zeuren? Je werkt er net 2 maanden (had het dan beter afgetikt voor je begon) als starter eerst jezelf bewijzen en dan komt dat vanzelf wel.

Ik wou net zeggen, vind sommige mensen hier wel erg positief hoor. Ik ken een hele hoop afgestudeerde HBO-ers die tussen de 1750 en 2000 starten. Het is nu echt niet meer zo makkelijk als 3 jaar geleden...

Het ligt gewoon erg aan de richting, een technische mbo'er zal meer verdienen als/dan een hbo typgeit. Verder had hij het over een detacheringsbureau, die betalen sowieso al beter dan een installateur.

Wat jij hebt is zeker niet verkeerd! Voor een starter is het gewoon top.

Als ik word aangenomen, wat ik hopelijk eerdaags hoor, dan zit ik als HBO-er ( 3 jr. relevante werkervaring ) op 2500 bruto + auto/flaptop en betalen ze mijn vervolgstudie ( 25K voor 2,5 jr ) Moet er wel eerlijk bij vertellen dat als ik mijn vervolgstudie haal er in het begin niet extreem veel bij zal komen. Het is niet dat ik na me Msc een rug per maand meer ga krijgen..

nouja werkervaring, tellen mijn stages daar ook in mee???

Woon in Asten (bij Eindhoven-Helmond)
heb bij het automatiseringsbedrijf waar ik nu stage loop alles bij elkaar ongeveer een driekwart tot heel jaar doorgebracht.
verder nog een 2tal andere stages bij andere bedrijven die verder niet zo interessant waren.

Verder werk ik al vanaf mijn 13e bij een tuinder, daar ook veel gesleuteld enz. maar dat zal niet relevant zijn denk ik

Last edited:

Met een master was mn startsalaris nauwelijks hoger.

Prima toch.

Maar om opslag zeuren? Je werkt er net 2 maanden (had het dan beter afgetikt voor je begon) als starter eerst jezelf bewijzen en dan komt dat vanzelf wel.

Het zeuren om opslag was een geintje
Voorlopig ben ik tevreden hoor. Eerst mezelf maar eens bewijzen komende jaar

Precies... je kan beter 'neutraal' starten en dan opklimmen, dan 'hoog van de toren blazen' met een hoger startsalaris en tegen vallen binnen een organisatie

Same here, begonnen via een detacheringsbureau, mezelf eerst bewezen en verdien nu 4 jaar later bijna het dubbele, telefoon, laptop, deeltijd opleiding die de baas betaald.

Ik geef liever 100% inzet en dat ik waardering krijg en elk jaar opslag/verbetering dan met een hoog salaris beginnen en elk jaar ergens anders moeten gaan werken omdat je jezelf niet waar kan maken.

PM je mail maar even door, wie weet kan ik wat leuks voor je regelen!

Precies... je kan beter 'neutraal' starten en dan opklimmen, dan 'hoog van de toren blazen' met een hoger startsalaris en tegen vallen binnen een organisatie

Je mag best wat hoog van de toren blazen. Het is zo typisch Nederlands om altijd maar terughoudend te zijn.