Het grote wat doe jij voor werk?

Snel grijs worden, slof VanNelle export, wat aankomen en een iets oudere Mercedes aanschaffen.

Zou het gewoon proberen als ik jou was. Ook al kan het moeilijk volk zijn, maargoed dat is overal denk ik wel. Laten zien dat je wil leren en ook iets aannemen is een goed begin, andersom kun je het dan ook verwachten.

Het verhaal wordt wel een klein beetje uit zijn verband getrokken hoor boys, GP komt niet net uit de schoolbanken. Het gaat trouwens voornamelijk over de bouw van liften, maar dat zal qua 'volk' niet heel erg veel uitmaken. In ieder geval is hij al jaren een volleerd monteur dus hij is geen 'broekie' in het vak. Ik denk dat het wel goed komt GP, zo'n kans moet je nooit laten liggen om dit soort redenen. Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind, hoe je het ook gaat aanpakken, maar daar leer je vanzelf mee leven.

Valt vies tegen, vergeet niet dat die gasten vaak al 30 jaar buiten lopen en alles al gezien hebben. Als jij dan als 26 jarig pikkie komt vertellen dat jij de nieuwe chef bent heb je automatisch al scheve gezichten. Oh daar heb je weer zo'n studiebolletje die nog nooit buiten heeft gelopen enz enz.

Ooit wel eens op de 'bouw' gelopen? Het is daar namelijk geen bankkantoor ofzo. :P

Precies, daarom moet je als projectontwikkelaar of pak-kakker gewoon een stelletje rubberen kaplaarzen meenemen en in je pak met laarzen in de drek gaan staan, laten zien dat je niet te belazerd bent mee te helpen e.d.

Je krijgt waardering als je waardering geeft, toch :)?

Moet bij 9 vd 10 management functies. Je zit eigenlijk gewoon op een kut positie. De directie wil A en je personeel wil B.

Werk bij de bakker is klaar, bedrijf is er mee gestopt. Opzich wel jammer maar het uitslapen op zaterdag ipv om 5 uur werken bevalt best goed. Ik werk nu bij een restaurant in de keuken sinds 6 weken. Ik heb gelijk de voordelen en nadelen ondervonden, gelukkig dat ik maar geen opleiding voor de horeca doe.

Vriend, als je het slim speelt kan je serieus zo 1000 netto erbij krijgen hoor!

Al ff niet meer gekeken hier, inmiddels aangegeven dat ik er mee stop, vanaf eind deze maand gaat dus de opzegtermijn in. Op naar wat nieuws, ik heb er zin in!

1000 euro erbij kan misschien met een afgeronde HTS opleiding, dat heb ik niet en zal dus eerst mijn waarde voor een bedrijf moeten bewijzen, voordat ik op dat soort bedragen uit kom. Ik zit ook niet in de randstad, en denk dat de salarisen hier ook een stukje lager liggen. Inmiddels wel al met diverse bedrijven contact, waarvan ik er bij 1 al aan de bak kan dus dat is wel fijn als stok achter de deur. Iets voor mezelf wil ik toch eerst onderzoeken, daar ga ik nu mee beginnen. :)

ps Robert, als ik dat klusje nog voor je doen moet moet je dus snel zijn ;)

Mijn overeenkomst is weer verlengt met 2 maanden als freelance LAMP ontwikkelaar (programmeur) bij het minksterie van Buitenlandse Zaken maar daarna tijd voor wat anders, die overleg cultuur enzo past niet echt bij mij :p

Haha grappig, daar heb ik ook een jaartje gezeten, in de Apenrots :D

zk3ln9.jpg

Alweer meer dan een jaar Procesoperator @ Neste Oil te Maasvlakte. Heel nieuw bedrijf, was de gouden kans voor mij om als afgestudeerde daar binnen te rollen. Vanaf de bouw, het pré en commissioning werk tot de startup die begin volgende maand gepland staat. Erg leerzaam. 8)

Last edited:
Al ff niet meer gekeken hier, inmiddels aangegeven dat ik er mee stop, vanaf eind deze maand gaat dus de opzegtermijn in. Op naar wat nieuws, ik heb er zin in!

1000 euro erbij kan misschien met een afgeronde HTS opleiding, dat heb ik niet en zal dus eerst mijn waarde voor een bedrijf moeten bewijzen, voordat ik op dat soort bedragen uit kom. Ik zit ook niet in de randstad, en denk dat de salarisen hier ook een stukje lager liggen. Inmiddels wel al met diverse bedrijven contact, waarvan ik er bij 1 al aan de bak kan dus dat is wel fijn als stok achter de deur. Iets voor mezelf wil ik toch eerst onderzoeken, daar ga ik nu mee beginnen. :)

ps Robert, als ik dat klusje nog voor je doen moet moet je dus snel zijn ;)

Ik wil hier ook wel ff op reageren. Ik heb wel HTS gedaan. Maar zoals jij al aangeeft verdien je rond de 2000 bruto. Als je er dan 1000eu netto bij wilt hebben, moet je toch al gauw 3500 bruto krijgen. Weinig/geen bedrijven die je dat gaan geven met een paar jaar werkervaring. Ook al heb je HBO.

Als dat in de randstad wel zo is moet ik ook maar snel gaan verhuizen :+!

idd, dan ben ik hier ook meteen weg. Ik zit nu op 2150 bruto per 4 weken en heb 4 jaar werkervaring met alleen VMBO. Kan er geluld worden dat er makkelijk genoeg bij kan alleen dan vraag ik me af of we dan in dezelfde wereld leven :P.

In september begin ik met een deeltijd MBO opleiding die een jaar duurd dus dan komt er wel weer wat bij.

Ik zit ook in de detacheringwereld he, scheelt uiteraard ook al flink.
Een installateur zal mijn salaris namelijk nooit betalen of je moet er echt al 10 jaar werken.

IMG_0948%20E-ON%20%2023-JULI-2010.JPG-for-web-xlarge.jpg

Mijn job atm. :)

Haha grappig, daar heb ik ook een jaartje gezeten, in de Apenrots :D

Haha, mijn contract word nu weer verlengt tot oktober! Alleen heb wel aangegeven dat ik daarna ECHT weg ga..

Ik wil hier ook wel ff op reageren. Ik heb wel HTS gedaan. Maar zoals jij al aangeeft verdien je rond de 2000 bruto. Als je er dan 1000eu netto bij wilt hebben, moet je toch al gauw 3500 bruto krijgen. Weinig/geen bedrijven die je dat gaan geven met een paar jaar werkervaring. Ook al heb je HBO.

Als dat in de randstad wel zo is moet ik ook maar snel gaan verhuizen :+!

Hierbij wil ik ook toevoegen, dat 1000 netto omhoog gaan bij dezelfde werkgever praktisch onmogelijk is. Er is bijna een geen werkgever die zoiets doet tenzij het in een CAO geregeld is en je gaat van functie veranderen die wat schalen hoger ligt.

Precies.. en in gedetacheerde functies kan je meer vangen als je goede premies opstrijkt inderdaad... Kan ook karig zijn als je geen opdracht hebt..:).

Precies.. en in gedetacheerde functies kan je meer vangen als je goede premies opstrijkt inderdaad... Kan ook karig zijn als je geen opdracht hebt..:).

Ik heb gewoon een vast contract, dus als er geen werk is zit ik betaald thuis. Maar dit is niet gebruikelijk hoor in de detacheringwereld.

Back