Komop, door gewoon normaal te doen, je afspraken na te komen en duidelijk en goed te communiceren, kan je iedereen zijn vertrouwen winnen.
Ooit wel eens op de 'bouw' gelopen? Het is daar namelijk geen bankkantoor ofzo.
Komop, door gewoon normaal te doen, je afspraken na te komen en duidelijk en goed te communiceren, kan je iedereen zijn vertrouwen winnen.
Valt vies tegen, vergeet niet dat die gasten vaak al 30 jaar buiten lopen en alles al gezien hebben. Als jij dan als 26 jarig pikkie komt vertellen dat jij de nieuwe chef bent heb je automatisch al scheve gezichten. Oh daar heb je weer zo'n studiebolletje die nog nooit buiten heeft gelopen enz enz.
Ooit wel eens op de 'bouw' gelopen? Het is daar namelijk geen bankkantoor ofzo.
Vriend, als je het slim speelt kan je serieus zo 1000 netto erbij krijgen hoor!
Mijn overeenkomst is weer verlengt met 2 maanden als freelance LAMP ontwikkelaar (programmeur) bij het minksterie van Buitenlandse Zaken maar daarna tijd voor wat anders, die overleg cultuur enzo past niet echt bij mij
Al ff niet meer gekeken hier, inmiddels aangegeven dat ik er mee stop, vanaf eind deze maand gaat dus de opzegtermijn in. Op naar wat nieuws, ik heb er zin in!
1000 euro erbij kan misschien met een afgeronde HTS opleiding, dat heb ik niet en zal dus eerst mijn waarde voor een bedrijf moeten bewijzen, voordat ik op dat soort bedragen uit kom. Ik zit ook niet in de randstad, en denk dat de salarisen hier ook een stukje lager liggen. Inmiddels wel al met diverse bedrijven contact, waarvan ik er bij 1 al aan de bak kan dus dat is wel fijn als stok achter de deur. Iets voor mezelf wil ik toch eerst onderzoeken, daar ga ik nu mee beginnen.
ps Robert, als ik dat klusje nog voor je doen moet moet je dus snel zijn
Haha grappig, daar heb ik ook een jaartje gezeten, in de Apenrots
Ik wil hier ook wel ff op reageren. Ik heb wel HTS gedaan. Maar zoals jij al aangeeft verdien je rond de 2000 bruto. Als je er dan 1000eu netto bij wilt hebben, moet je toch al gauw 3500 bruto krijgen. Weinig/geen bedrijven die je dat gaan geven met een paar jaar werkervaring. Ook al heb je HBO.
Als dat in de randstad wel zo is moet ik ook maar snel gaan verhuizen :+!
Precies.. en in gedetacheerde functies kan je meer vangen als je goede premies opstrijkt inderdaad... Kan ook karig zijn als je geen opdracht hebt...