This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote wat doe jij voor werk?

das in Dessel toch?

Ook aantal x geweest bij Grafix (drukkerij), ligt daar vlak bij dat nucleair terrein

Vorige week gesprekken gehad over het worden van supervisor bij me huidige werkgever. Op zich zeer positief alleen me leeftijd werkt niet echt mee. Als je op je 26ste moet gaan bakkeleien met uitvoeders van 50.

Gewoon leren hoe je die mensen moet benaderen . En vooral niet bang zijn en 'betweterig' overkomen, komt het vanzelf goed

samen potje bier drinken & over naakte vrouwen praten werkt meestal goed... Gewoon hun vertrouwen winnen, dan komt het wel goed GP: lekker bezig !

Komop, door gewoon normaal te doen, je afspraken na te komen en duidelijk en goed te communiceren, kan je iedereen zijn vertrouwen winnen.

+ Ook dingen van hun aannemen en hun mening ook laten tellen in beslissingen

Ik heb zelf ook alleen maar oudere mensen met wie ik samenwerk en met goede communicatie en duidelijk takenverdeling maar leeftijd eigenlijk niets meer uit..

Mijn overeenkomst is weer verlengt met 2 maanden als freelance LAMP ontwikkelaar (programmeur) bij het minksterie van Buitenlandse Zaken maar daarna tijd voor wat anders, die overleg cultuur enzo past niet echt bij mij

Vriend, als je het slim speelt kan je serieus zo 1000 netto erbij krijgen hoor!

Komop, door gewoon normaal te doen, je afspraken na te komen en duidelijk en goed te communiceren, kan je iedereen zijn vertrouwen winnen.

Valt vies tegen, vergeet niet dat die gasten vaak al 30 jaar buiten lopen en alles al gezien hebben. Als jij dan als 26 jarig pikkie komt vertellen dat jij de nieuwe chef bent heb je automatisch al scheve gezichten. Oh daar heb je weer zo'n studiebolletje die nog nooit buiten heeft gelopen enz enz.

Je moet wel sterk in je schoenen staan denk ik, tegen de kritiek kunnen. En vooral tegen alle ''broekie'' grappen kunnen.