Het grote vuurwerktopic 2008-2009

2k is dat puur voor jezelf, of ook verkoop/vrienden ed...

heb elke jaar een budget van 200 euri en vond dat al veel :P

2k is puur voor mezelf, zit natuurlijk wel een deel gratis geld in :)

Verder doen wij altijd samen met de straat oud en nieuw vieren dus er komt nog een x bedrag bij.

Toch appart dat er hier in Enschede niet minder oud en nieuw gevierd word dan vroeger, behalve in de wijk die compleet opnieuw opgebouwd is.

pakketje van polen NU al binnen :P
1 funpunt: hij was bij de buren bezorgt. ( man is 80+ )
en er is tegen die man gezegt ja hij moet binnen staan en niet in de buurt van de keuken 8P heb maar gezegt dat het gevoelige apparaten zijn voor me bedrijf 8P

Lol :D ziet kranten koppen al voor zich

"80 Jarige Hagenees blaast pui uit huis. Volgens de politie had de 80 jarige eigenaar een grote lading illegaal vuurwerk in zijn bezit. Volgens de politie was de 80 jarige eigenaar nog geen bekende van de politie mbt illegaal vuurwerk bezit.:

ieder zijn ding, wij geven bv xxxx euro uit per jaar aan parties :P

edit: en een deel gaat er af, door de verkoop van zooi natuurlijk he ;)!
Klopt hehe, Als ik mocht kiezen ging ik liever 1x naar defqon dan voor 2200 euro aan vuurwerk :P
Gelukkig maar:D
Dacht er net aan, hoe is het met jou collectie plantje? :P
Kzag hem ff voorbij lopen op scantraxx en daar kon ik uit op maken dat het de goede kant op ging met ze handel :P

Ja wie is haagze sf2? Het is Haagze sf2 ( met hoofdletter.... :o)
En waar staat dat het thuis komt? ;)
Ik heb echt wel geleerd van de 1e x hoor :D

:W

Haagse jongeren gepakt voor brand nieuwjaarsnacht(Novum) - De Haagse politie heeft alsnog dertien jongeren opgepakt voor brandstichting tijdens nieuwjaarsnacht. Het gaat om een brand in een gymzaal aan de Renswoudelaan. Het gebouw liep hierdoor honderdvijftigduizend euro schade op en de hal kon enkele maanden niet worden gebruikt.

De jongeren zijn tussen de 15 en 20 jaar en zouden ook scooterdiefstallen en een mishandeling op hun kerfstok hebben. De groep zou ook een beledigende tekst over een wijkagent op een muur hebben gespoten.

Een 15-jarige heeft al bekend dat hij in de nacht van de brand een raam van de gymzaal heeft stukgeslagen. Met de brand zelf zegt hij niks te maken te hebben.

De Haagse brandweer bluste tijdens de jaarwisseling achthonderd branden, waaronder deze. De politie zette daarna een grote opsporingsactie in gang om de daders te pakken te krijgen. Zo werden getuigen via flyers opgeroepen zich te melden. Die oproep werd ook in kranten en een regionaal opsporingsprogramma gedaan

als ik in de komende week ff naar belgie rij, om wat vuurwerk te halen (puur eigen gebruik) vlinders/nitraten ect (lawine/zinkpijlen krijg je niet mee toch?) is de kans groot dat ik gepakt word?

lawine krijg je idd niet mee in belgie ( mogen ze niet eens verkopen... )
pakkanss... tjah moeilijk tezeggen he!
herfst vakantie is begonnen, en dat is meestal ook startdatum van depolitie de controlleren
maar ben ook nog vaak genoeg in december geweest en nooit gepakt

Het is maar hoe opvallend je je gedraagd denk ik ook. En ook niet met 2/3 man in de auto gaan. Gewoon lekker er alleen heen knallen. Iig dat deed ik.

Back