Het grote vuurwerktopic 2008-2009

Snap er niks van dat die cobra's en explods hier in de buurt niet te krijgen zijn (overijssel)

Verder nog geen spectaculaire dingen tegen gekomen behalve een paar 2,5 inch blokken van hardix en weco.

Waarom zeggen heel veel mensen dat een beetje onbekend blok gelijk van No-name is:|:L

De 300 shots VWS Kingsize komt van SKB oftewel Smalands KrutBruk. Uit Scandinavie, ik geloof Denemarken ofzo..

Afgelopen 3 jaar had ik hem aangeboden gekregen, hopelijk dit jaar weer.. denk eraan om hem dan wel te kopen..
Colorfull World, ook van SKB, is ook echt een toppertje!:)

Denemarken heeft ook leuk spul :D
had een paar jaar geleden knal vandaar ( ook illegaal )
bruin papiertje 15 cm lang ofzo en lont van 5 cm er aan.
Zat iets van vloeistof in ofzo.
en een KNAL niet normaal.
Houte bankje van 6cm dik gescheurd, en hij lag er gewoon los op..

Was er via me neefje zijn oom aangekomen die is deens

Kan er ook wel aan komen, 1400 voor karton, en wouden er 5 bestellen, ging niksvan de prijs af 8P dus de tyfus voor hem...
Nog steeds geen contact verder met importeur van cobra´s.. hij of zij zou contact opnemen met ons

doe je toch iets verkeerd!

heb 2 soorten nitraten, bsc, cobra en noem maar op aangeboden gekregen

Bsc aangeboden gekregen? maar heb je al iets gezien? wrs niet!

en die cobra krijg ik ook we aangeboden voor 7e dusja kan je beter salutes kopen

En dit jaar ehb ik nog geen goede nitraat gezien. iig geen 2.0 gram met vlam

cobra's en titanovas.
kruitinhoud schijnt +- gelijk te zijn, alleen veel zeggen dat titanova harder gaat.
kan iemand dit bevestigen.
prijzen titanova's zijn volgens mij stuk hoger, dan cobra's.
ik heb ze dit jaar nog niet gezien.

Heb Explods en de hele serie Zink-pijlen kunnen regelen :W. Ik ga de hele serie niet halen uiteraard, maar wel even de mooiste uitzoeken en daar een paar van nemen :).

Back