This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2008-2009

Hier heeft vnvnd een uur lang een underkuffer golf gestaan :X 3 van die bloedzuigers in burger beetje rondjes lopen en mensen bekeuren :+
 
Dacht vandaag even te kunnen uitslapen maar word gewoon me bed uitgeknald man niet normaal. Lijkt hier elk jaar wel weer harder te gaan die illegale klappers + carbid.
 
Ik hoorde net op de lokale radiozender Radio Noord dat de brandweer al heeft moeten uitrukken voor de 1e vreugdevuren, das mooi op tijd.
 
Hier stopte een jongen uit me straat om 10 uur ff 3 zink's te gelijk in de grond. Mogeeeh


Mist merk ik hier trouwens niks van hoor

Edit: Wel dus:+
 
hier ook geen mist, mooie blauwe lucht en erg koud natuurlijk
vind dat er vrij weinig jeugd op straat is met vuurwerk
en degene die er lopen hebben alleen maar legaal lijkt wel

trouwens, zink 901 de lucht in lanceren? die dingen horen op de grond zou ik zeggen
 
Hier naast het huis zijn ze al 2,5 uur bezig, hopeloos als ik zie wat er nog beneden in de garage lig wat ze nog op willen maken 8P
 
Hopen dat het vanavond iets meer gaat waaien. Anders blijven die dampen van mijn 100.000 klapper weer hangen...

Ik ga in de loop van de avond me siervuurwerk maar de lucht in knallen anders ben ik voor niks naar Duitsland gereden
 
Weer vuurwerk een dagje opschuiven? Mwa hier (nog) geen mist

Buurman staat ook alweer te kloten :S

Kijk uit vanavond en tot ooit