ik sprak iemand die ook aan flinke shells zou kunnen komen, hij had het over 16 inch ofzo.
Weet geen prijzen,m aar hij zou op 31 december dat ding met zijn bestelbusje en kraantje af komen leveren en plaatsen(buis moest jezelf fixen en ingraven). Hij had wel een paar klanten die zulke jongens zouden hebben besteld. Hij heeft 2 regels zei hij, 1 is dat hij zoiets niet in een woonwijk zou plaatsen en 2 dat hij het alleen bij vooruitbetaling brengt.
Geen idee of hij het werkelijk zou kunnen leveren, maar iig is het wel ziek als het ook werkelijk kan.
Het weer is btw wel relaxt op de 31e, zonnig en windkracht 3 met een tempratuur van minimaal -4 en maximaal 2 graden.
Ik red me ook prima met 5Kilo carbidkost alweer 6euro de kilo.. vroegah was het 5 gulden!
Afleveren met bestelbus en een KRAANTJE? Sterk verhaal gozer...een 16inch shell weegt geen 200kg ofzo hoorMisschien een kilotje of 5 a 10? Weer lekker overdreven iig...
zoals ik zeg, ik weet neit of het waar is. Eerst zien en dan geloven, maar ALS het waar is is het wel nice. En over dat gewicht, ik heb geen idee waarom hij een kraantje meeneemt. Zullen max 15 kilo wegen, en dat kan iedereen wel optillen.
Mja, er gaan genoeg verhalen rond, hoorde laatst ook weer dat iemand aan 250.000 klappers kon komen vaan een paar tientjes. Lijkt me ook niet echt realistisch.
morge ff champagne halen
vuurwerk is allang gereed!
hier staan ook al 12 flessen champagne klaar :W
5euro de kilo hier..
En we kregen een kilo gratis omdat we 25kilo kochten :+