This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2008-2009


Afleveren met bestelbus en een KRAANTJE? Sterk verhaal gozer...een 16inch shell weegt geen 200kg ofzo hoor Misschien een kilotje of 5 a 10? Weer lekker overdreven iig...
 
onzin over dat vuurwerk.. gaat al JAREN rond, maar dat ze pas dit jaar echt goed gaan controleren en huiszoekingen gaan doen ligt echt aan hun.

En die 12" gaat ook nergens over.. dat wordt ook gewoon al jaren afgestoken.
 
Afleveren met bestelbus en een KRAANTJE? Sterk verhaal gozer...een 16inch shell weegt geen 200kg ofzo hoor Misschien een kilotje of 5 a 10? Weer lekker overdreven iig...

zoals ik zeg, ik weet neit of het waar is. Eerst zien en dan geloven, maar ALS het waar is is het wel nice. En over dat gewicht, ik heb geen idee waarom hij een kraantje meeneemt. Zullen max 15 kilo wegen, en dat kan iedereen wel optillen.

Mja, er gaan genoeg verhalen rond, hoorde laatst ook weer dat iemand aan 250.000 klappers kon komen vaan een paar tientjes. Lijkt me ook niet echt realistisch.
 

zijn wel 300ks in de omloop geweest dit jaar...
 
zo'n 12 inch weet ik ook hier in de buurt die iemand heeft

Gewoon lekker knalle met oud en nieuw die draaien helemaal door joh..
het zijn mensen die geen weet hebben van die dingen en gewoon wat doen..
de meeste die dit "zwaaar" vuurwerk afsteke weten wel waar ze mee bezig zijn.
 
5euro de kilo hier..
En we kregen een kilo gratis omdat we 25kilo kochten :+

Haha ja wij hadden 35Kg komt door die grote klappers..
Dit jaar twee grote, 1 oude lange dikke gasfles, en een grote watertank8)

Die kun je alleen niet zo snel legen dus gaat het vrij snel met het carbid..

Hou het verder lekker bij bier

Merk wel dat iedereen het lekker stil houdt hier hehe :W
 
Last edited:
Jurjen moet je ff een mandje fixen

kan je het carbid er zo elke keer uit trekken.

Lange ijzeren staaf met een mandje/verfblikje eraan. pin in de binnenkant van de grote bus en je kan hem er zo elke keer uit trekken. scheelt wel aardig wat.
 
Een 16-jarige jongen uit Oosterhout heeft zijn slaapkamer als opslagplaats voor verboden vuurwerk gebruikt. Er lag maar liefst 250 kilo. Dat maakte de politie vandaag bekend.

Behalve het verboden vuurwerk vond de politie op de slaapkamer ook een groot arsenaal vuurwerkdummy's en een lanceerrek voor mortierbommen. Diverse vuurwerkstukken bleken ook nog provisorisch aan elkaar geknoopt. Tijdens het verhoor liet de jongen weten dat hij zich niet had beseft dat de opslag zo gevaarlijk was.

Spitsnieuws.nl
 
Duuvel eens op.

@ Thijs dat is wel een goede inderdaad morgen maar eens een soort van kooitje met een klepje in elkaar lassen op het werk

Melkbusje heeft alweer een vers laklaagje, morgen nog 1tje ophalen voor het andere kanon8)