Het grote vuurwerktopic 2008-2009

Ze zijn weer lekker iedereen aan het bang maken voor de harde knallers.

100 kilo is idd niet veel, als je nagaat dat er ook prof blokken van 90 kilo zijn.
 
Lezen blijft toch ook een vak apart blijkt wel weer.:|

Cobra's en Explod's kan je inleveren zonder boete te krijgen.. Ik zou dan dus geen nitraat gaan inleveren want dan kan je dus wel een boete krijgen..
 
Lezen blijft toch ook een vak apart blijkt wel weer.:|

Cobra's en Explod's kan je inleveren zonder boete te krijgen.. Ik zou dan dus geen nitraat gaan inleveren want dan kan je dus wel een boete krijgen..

Dit vuurwerkmateriaal kan slachtoffers maken", zegt de zegsvrouw van de politieregio. De verkochte knallers, zogeheten nitraten


kuch kuch
 
Tja kat en muis spel he, als ze mooi blijven happen en je maakt ze blij met een slof astro's is het een heerlijk gevoel :P

Wel netjes een bakkie pleur aangeboden?:P
 
Dit vuurwerkmateriaal kan slachtoffers maken", zegt de zegsvrouw van de politieregio. De verkochte knallers, zogeheten nitraten


kuch kuch
Ow sorry, ik had het bericht via AVP gelezen en nam aan dat het artikel op FOK wel hetzelfde zou zijn..
http://www.arjanuitman.com/news.php?id=1064
Dat had ik gelezen.. Echt media weer, in elk artikel verdraaien ze de woorden wel weer:X

Mjah, feit blijft wel dat de inlever actie over Cobra en Explod gaat en niet over nitraat.
Ik zou de gok niet wagen door een nitraat in te leveren iig..
 
Ow sorry, ik had het bericht via AVP gelezen en nam aan dat het artikel op FOK wel hetzelfde zou zijn..
http://www.arjanuitman.com/news.php?id=1064
Dat had ik gelezen.. Echt media weer, in elk artikel verdraaien ze de woorden wel weer:X

Mjah, feit blijft wel dat de inlever actie over Cobra en Explod gaat en niet over nitraat.
Ik zou de gok niet wagen door een nitraat in te leveren iig..

zowiezo welke halfe brengt er nou vuurwerk naar de politie!!!

als jij aan explod's en cobra's kan komen kan je ook ander spul krijgen dus staat de politie binne no time voor je deur of rijden ze wel een extra rondje in de buurt :L
 
Back
Top