This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2008-2009

Vissa, meet schietlont. Schietlont, meet Vissa.
Nice to meet eachother ?

Sorry maar die lange standaard lont die aan een mortier zit is echt niet zo bijzonder snel, dan heb je tijd zat om, als je hem niet in een koker afschiet, neer te leggen / weg te gooien en nog eventueel weg te rennen. Of ik moet elke keer een gekke lont of gekke 3' mortieren gehad hebben!
 
Last edited:
@ Haagse als ze je willen hebben pakken ze je echt wel ze zijn nu alleen preventief bezig om te laten zien dat je in de gaten word gehouden.
 
denk dat het netzo is als paar jaar geleden
ze weten dat ik het heb.. maar ze hebben geen bewijs
was vroeger ook zo, was door de wijk agent zovaak aangesproken.
enigste wat ik zei altijd was ja pak me dan maar eens op. en kom met bewijzen.
en die hebben ze nooit. tot 3 jaar geleden en toen werdt ik hard genaait :X
 
Hun mij niet 8P,
werd aangehouden op vermoeden van afsteken,
hij wou me ID hebben, en ik wou 50 euro uitsparen
dus pak me ID uit me auto. en niet nadenken dat in me auto 10 lawinepijlen lagen :O

straf 100 uur!, en dan zit je met mensen die iemand gestoken hebben... die had 30 uur..... wat is dan erger denk ik
 
Ik heb niks tegen vuurwerk maar dingen er mee vernielen is gewoon super kansloos vandaar ook de hoge straffen op illigaal vuurwerk. Als je het in bezit hebt word je meteen met de vernielingen geassocieerd wat vaak ook wel klopt.

Edit:

Zelf ook is gepakt voor te vroeg vuurwerk afsteken. Wij stonden dus met een groepje wat vuurwerk af te steken en toen kwam de politie aangereden. De agent vroeg dus als wij onze zakken even wouden leeg maken 9 rotjes totaal. Tot dat een jongen zei dat ik nog veel meer in me fietstassen had liggen (halve slof) dus toen werd het vuurwerk thuis bezorgt+aanteking bij halt. Ik was toen 11 dus ik heb er verder nooit meer wat van gehoord.
 
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat wanneer je 5 pijlen ofzo bezit dat je dan een maand celstraf kreeg




http://nieuws.hetkontakt.nl/lek/49 89/extra-blauw-op-straat-rond-feestdagen

klopt ik mocht kiezen of 100 uur werken
of 50 dagen zitten ( 2 uur werk staat voor 1 dag )
als ik zou zitten heb ik ook een strafblad iets wat ik nu dus niet heb
en die persoon had echt maar 30 uur voor iemand neersteken, is dus geen onzin... Ik ben gepakt op economisch delict & terrorischtisch delict ofzo
want lawinepijl is netzo sterkt als handgranaat, en ik schoot hem de lucht in maar ik had ook iets er mee kunnen opblazen. dat waren de worden van de rechter ( in opleiding )
 
Iemand opsporing gezocht nog gezien? er blijken 12" shells rond te zwerven in nederland er zijn er +/- nog 9 stuks van. En natuurlijk moesten ze de corba's en explod's ook weer de grond in trappen als grote bommen.

12" is wel te ziek natuurlijk.

Dit jaar heb ik er eigelijk niet zoveel drang meer naar, heb voor 200 legaal besteld en vind het wel goed. kijk wel naar andermans spul.
 

http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/opsporing_verzocht/zaken_deze_week/20081223/vuurwerk.aspx
 
Haha tsja wat moet je er van zeggen degene die ze hebben gaan er vast goed mee om..
Op het filmpje valt het mee lijkt het.. omdat hij ingegraven is denk ik..?
 
ik sprak iemand die ook aan flinke shells zou kunnen komen, hij had het over 16 inch ofzo.
Weet geen prijzen,m aar hij zou op 31 december dat ding met zijn bestelbusje en kraantje af komen leveren en plaatsen(buis moest jezelf fixen en ingraven). Hij had wel een paar klanten die zulke jongens zouden hebben besteld. Hij heeft 2 regels zei hij, 1 is dat hij zoiets niet in een woonwijk zou plaatsen en 2 dat hij het alleen bij vooruitbetaling brengt.

Geen idee of hij het werkelijk zou kunnen leveren, maar iig is het wel ziek als het ook werkelijk kan.

Het weer is btw wel relaxt op de 31e, zonnig en windkracht 3 met een tempratuur van minimaal -4 en maximaal 2 graden.