This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
De tering.. dat zijn pas knallers..

zojuist te horen gekregen dat me tussen persoon voor BSC is opgepakt

geen BSC meer dus ..

Hier staat een leuk stukje vuurwerk, http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=7004

iemand die weet wat het is? die het toevallig heeft? en natuurlijk de vraag wat het moet kosten?
Waarom post je zoiets:
http://forum.scooterforum.n...

Kijk hier ff daar zijn mensen die een dergelijk soort vuurwerk kunnen regelen, als ik zo snel gelezen heb!
op zo'n site als dat? Ik geloof toch dat iedereen hier duidelijk aangeeft dat ze geen PM's en/of mails willen ontvangen van mensen die vuurwerk willen kopen en verder is handel in (ilegaal) vuurwerk hier op het forum verboden.

EDIT: Raceroxie was me voor.

moet echt in praag gaan vieren volgend jaar
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=b1DEqS64UM0"]YouTube - Crazy Fireworks in Prague.It's War![/ame]
lijkt idd wel oorlog 8P

Kan je trouwens in duitsland wel gewoon supervlinders ed halen?
Dat hoorde ik namelijk... is me wel een ritje waard.

Idd, fucking vet man

Die andere was ook wel terreur trouwens (tastelikepizza oid)

Idd Een hisbollah strijder in een doosje met een lont eraan...

As vrijdag even mijn spul bestellen:

Doos Zink 901
Wat Duitse strijkers
Sierpijlen pakket

EN dan vind ik het wel weer prima

Prijzen zijn daar anders asociaal hoog, voor de helft van de prijs van b.v de nitraten kan je ze hier in nl gewoon kopen

Daar is dit topic niet voor

Btw, vandaag een vuurwerkkrantje in de bus, staat er Gerard joling vuurwerk in. Het " maak me gek, superrrpaket" :+

Ja dat gerard pakket had ik ook gezien idd..

lekker handig om bij zo'n pakket een handdoek erbij te doen met de tekst:
"Maak me gek"

Krijgen mensen denk ik andere beelden bij.. ("opblazen/verbranden die doek :W") anders worden wij gek

Ja in Tsjechie kost het vuurwerk geen hol, pak van 10 mortieren (zo van die bollen) 5 euro ofzo. Enorme dozen voor 5 euro, degene die hier 50 euro kosten. Als je dan nog een enorme partij koopt, krijg je zo van de prijs af bij die gekke aziaten.

Owke ik zal het ff uitleggen.
Toen ik die comment plaatste op tastelikepizza had ik me hier nog niet aangemeld, was aan het zoeken naar wat ze daar zeiden dat het een salute mortier was, en kwam toen op deze pagina.
Nog onwetend over wat het eigenlijk wel was enz, gisteren was ik bij m'n broer en toen die dat filmpje zag zei die "dat wil ik hebben" dus ik heb mij sinds gisteren aangemeld op deze pagina om te kijken of er iemand is die mij kan helpen om het getoonde vuurwerk in het filmpje te verkrijgen!

Sorry voor het eventuele ongemak, maar ik ben dus nog wel steeds opzoek naar iemand die mij informatie kan verstrekken waar en bij wie ik dit kan halen, als dat mag?

P.s. ik zie sommige mensen op deze site die hun of andere(illegale) vuurwerk aanbieden of in iedergeval informatie verstrekken waar het te halen is!!:?

Last edited:
Korte mededeling:

Ik heb nu al in flink wat posts gelezen dat men handelt in vuurwerk via dit forum. Niet altijd openlijk via dit topic, maar ook via pm. Er wordt echter wel via dit topic contact gezocht.
Het vuurwerk wat in die gevallen verhandeld wordt, is illegaal in nederland. Dit forum is niet bedoeld als handelplaats in illegale spullen. Laat dat soort posts dus aub achterwege. Wat jullie verder allemaal uitspoken met illegaal vuurwerk zal mij een zorg zijn, ik wil het alleen niet meer via dit forum verhandeld zien worden.
Als ik na deze post toch nog dergelijke dingen zie gebeuren, zal ik er warnings voor uitdelen

Het praten/discussieren over vuurwerk is gewoon mogelijk uiteraard, dat is geen punt. Het gaat puur om de feitelijke handel

Status
Not open for further replies.