This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
gvd ik leef nog.. filmpjes komen eraan..

op t laatste moment nog aan titano's kunnen komen.. gvd wat gaan die dingen HARD!!

btw nog iedereen de beste wensen!
 
Oud en nieuw was wel geslaagd, alleen jammer dat de beloofde 4" wat ik zou krijgen niet kreeg.

Dan maar even snel 2 pijlen pakketjes gehaald. (35 pijlen ofzo)
En nog 4x zink 901.

Maar 1 filmpje gemaakt van overdag, niks speciaals ofzo

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=HTZhNgnvUpM"]YouTube - Zink 901[/ame]

Voor de rest wens ik iedereen de beste wensen voor 2008.
 
lijkt me sterk dat zink ze ook met visco maakt, dan zouden die wasaq lonten, lijkt mij niet meer verkocht worden, wie wil er nouw 901 met schietlont ? kan me voorstellen dat het voor festivals is, maar daar worden die dingen naar mijn weten niet voor gebruikt.
 
Ik had ook zink met dat schietlont!

Die van het eerste filmpje is idd :~
Zowiezo wil ik aankomende o&n meer mooi vuurwerk dan alleen maar harde knallerts
 
Ik begin ook steeds meer naar de grotere blokken te kijken/zoeken dan het harde knalspul. Vindt het toch wel wat meer hebben.

Uiteraad horen de matten er elk jaar wel bij
 


Zinks worden zeker wel met visco gemaakt op bestelling .

Normaal worden ze dus inderdaad met wasag lont gemaakt, maar omdat toch het grootste gedeelte bij particulieren komt vind ik het wel een stuk veiliger dat ze er ook visco aan zetten!
 
Nu op Hart van Nederland een artikel over de mist in Hengelo/Enschede!

:X Ziet er niet best uit!

Je zag gewoon NIETS!

Ook niets van het vuurwerk dus, het enige dat je hooguit zal wat het 'opkleuren' van de lucht boven je...

Zicht van max 5 mtr :X..

Maargoed, gisteravond leek het meer oud en nieuw, iedereen had zijn vuurwerk bewaard blijkbaar...
 

Geloof je me nu wel dan:|
 

Attachments

  • 020120083150 (Medium).jpg
    89.6 KB · Views: 297
Zal wel lijkt erop igg

Geen idee hoe deze dingen heten maar deden het perfect8)


s'Middags met carbid schieten ff met alarm pistolen knallen
Rest van de filmpjes doe ik in de loop van de week wel

 
Goed gek:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=l1Ov_ygQzGA"]YouTube - 2008 Taipei 101 New Year Fireworks Display (2008101)[/ame]
 
Is die zwarte ook een soort van lawinepijl?
Ja, dat is ook een Zink 901 alleen heeft een handelaar er zwarte kokers omheen gedaan waardoor ze harder zouden knallen. Ik heb er echter geen verschil in gemerkt.
Ik had 5 verschillende pijlen en vond ze allemaal ongeveer evenhard gaan, geen echt merkbaar verschil.

De pijlen die ik had waren;
Zink 901
Zink 902
Zink 901 met zwarte koker
Zink 901 imitatie oranje dop
Xtrem Blitz Knalrakete
 
Status
Not open for further replies.