This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
Omg mn ma vandaag, ja bij de Makro hebben ze ook vuurwerk, ik er heen met een kamaraad. Kijkt binnen *ziet sterretjes/trektouwtjes/rookbommetjes pakket* :|

Dus maar ff door gekacheld naar Dld Sta je voor zn schap met t vuurwerk erin, allemaal nederlands ook om je heen :+ Nja dit maar meegenomen (50 euro ong.):







Jaja, dikke kaboemski's 8)

(zaten bij de vuurpijlen in, ze knallen verschrikkelijk hard :+)
 
net eventjes bij mijn handelaar mijn spul opgehaald.. maar tering die gast heeft een collectie.. Mocht geen foto's maken, maar hij heeft mij beloofd deze na oudjaar te geven aan mij.. dan posst ik ze ook meteen..

Heeft mij wat leuke weco pijlen laten zien, zink shells, weco shells, kruiterijshells, horsebrand maar tering...

Hij had ook 365 grams pijlen staan van weco geloof ik.. kan dat?

zal iig ook filmen oudjaarsnacht dan kunnen jullie ook meegenieten...
 
whoot ja ik wou vanmiddag ook naar bocholt (Dld) gaan, maar helaas geen tijd

maandag dan maar, als ze nog wat over hebben....
 
Vandaag in Uelsen geweest met mijn neefje voor wat patronen. Drukke bedoeling in die bouwmarkt daar . Je ziet echt mensen met dikke tassen vol weglopen voor minder dan 100e.
 

Kun je zien of deze "echt" of "nep" is? staat verder geen nr. ofzo op dus heb al vermoeden dat het imitatie oid is?




 
hoorde daarnet achter elkaar 2 lawinepijlen de lucht in gaan, bleek van 2 vrienden van mij te zijn.. dus er zat niets anders op dan maar ff te antwoorden

ff een zink 901 de lucht in gejast

gaf wel leuke klap. maar had zwaarder verwacht...

komt dat miss omdat je er vlak onder staat ofzo?
 
Volgens mij horen pijlen juist de lucht in hoor? :?

Tenminste iemand die echt om vuurwerk geeft zal de knal in de lucht mooier vinden, juist als de knal lekker ver draagt
 
die extrem-blitz pijlen gaan ook goed hard zeg... gister met een vriend 1 de lucht in geknalt, goeie doffe knal zeg, en boeketje

wel raar lontje
 
Hier is het momenteel al oorlog. op elke hoek van de straat staan ze wel te knallen/schieten. Ook hoor je de boeren de melkbussen al uitproberen. Heb best wel zin in morgen eigelijk
 
Heeft er iemand een filmpje van dirty jobs van gister avond/ vanacht van discoverychannel, ging over vuurwerk maken en afsteken en het was niet met die Mike Rowe maar met iemand anders..
 
Gister op m'n werk een 100.000 klapsnor afgestoken, zal straks/ooit filmpje posten


Trouwens;
Cola fles in combinatie met 1/3e water en een lading droog ijs, geeft ook een flinke klapper
 
Status
Not open for further replies.