This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerk topic 2011/12

oke zal het niet meer vragen
maar jij gaat er meteen vanuit dat ik het over illegale dingen heb
terwijl je mortieren ook gewoon in de winkel kan kopen
ik dacht dat het juist hiervoor was om een beetje aan elkaar te verkopen enzo
dat doen jullie ook met de scooter onderdelen
 

toch vraag ik me af...
WTF wil je met buizen?



edit: ok ik heb ook een mooie plaraplu bak thuis staan +pippi+
 
Ik was al een tijdje aan het zoeken naar Carbid in de omgeving.
Nu zag ik dus dat bij carbidbus.nl in mijn dorp ook een doe het zelf zaak zit die het verkopen. Dus ik ben even heen gegaan.

Nu vragen ze 7,50 voor 1/1,5 kilo(wist hij niet precies omdat het op was)
Is dit niet erg duur?

Volgens carbidbus.nl is het wel het A kwaliteit merk,, weet niet of daar nog verschil in zit:winner:??
 
Eerste jaar dat ik ga knallen.. Maar had hier en daar een beetje rond gekeken.

Wil gewoon de hele ochtend,middag en avond af en toe een beetje schieten.

zat zelf te denken aan een kilo of 3?
 
Carbid is wel kicken, in het begin ff een beetje kloten en het moet goed gaan. Kan btw ook gewoon een voetbal op de melkbus drukken :W
 
Wij doen nou voor het 3e jaar carbid schieten met een paar maten, hebben dit jaar 50 kilo carbid :# voor iets van 90 euro ofzo.

en dat "proberen" tot het goed gaat, hebben wij ook iets op. een Vergasser, hier een linkje naar een site hoe zoiets werkt
( http://www.sgm.nl/carbidvergasser.php )

hebben een aantal melkbussen

ook een kanon van 500 liter op een oud vouwwagen onderstel, en een kleintje wat achter de fiets mee naar de kroeg kan met oud op nieuw +pippi+
 
Ik reed vd week ergens door het land, daar verkochten ze carbid voor meen 4 pleuro de kilo :W

Wij hebben ook ergens in een dorpje carbid gehaald, 4eu de kilo idd.

scheelt op 30 kilo (normaal 5eu) toch weer 3 tientjes


@snackie:

Hoeveel melkbussen/kanonnen heb je precies? Want als je er serieus 50 kilo doorjaagt 8P8P
En dan al helemaal 50 kilo voor 90 euro.. Dat kan haast niet.
 
als je netjes en zuinig met je water doet, kan je heel lang knallen met 1 kilo carbid!
nog een voordeel: je houd je melkbus ook nog een btje schoon vanbinnen
ik doe meestal 1 klontje carbid erin en dan water erover met een borrelglaasje
 

weet niet precies hoeveel melkbussen we hebben, in iedergeval 2 Kanonnen, maar maat van me heeft altijd zoiets van als die ergens goedkoop aan kan komen dan haalt die meteen veel, spul zit toch in een afsluitbaar vat, en hoef dus niet meteen op
 
Ik, lopend, vuur, rotonde Den Haag.

Nee j/k.

Gezellig met de fam de gourmet aangooien, 12 uur een mooi flower bedje uit België de lucht in en nog wat zooi, veel bier, vooral veel bier, en dan rond een uur of 1 richting de maatjes en kijken wat de avond brengt.

Is elk jaar toch weer anders..