This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerk topic 2011/12


als je niet weet wat het zijn zou ik ze lekker laten staan. Een keer verkeerd en je kop is er afgeblazen. Mensen denken dat je zo ding nog moet aan steken. Maar hier zit geen normaal lont aan. Dit hoor je elektronisch af te steken.
 
Morgen weer naar duitsland. Iemand tips, wil ergens anders gaan als nordhorn, en andere winkels

Als je het er voor over hebt moet je naar Toschpyro in Osnabruck gaan, die verkopen heel erg veel. Werkelijk bijna elk artikel van diverse merken kon je daar bestellen. Ook is er losse verkoop, maar dan heb je kans dat er al iets op is.

@ hierboven:
Zal wel loslopen hoor hoe en wat. Maar idd die lont verlengen met 10 cm viscolont en nooit je kop boven die buis houden als hij inhoud heeft.
 
als je niet weet wat het zijn zou ik ze lekker laten staan. Een keer verkeerd en je kop is er afgeblazen. Mensen denken dat je zo ding nog moet aan steken. Maar hier zit geen normaal lont aan. Dit hoor je elektronisch af te steken.

Ik neem aan dat dit gewoon een '3 blok is. De losse Shells komen voornamelijk uit polen en spanje.

Met betrekking tot de lont heb je wel gelijk. Er zijn 2 ontsteekmogelijkheden.
- Electrische (voor professionele shows)
- traditionele lont.

De traditionele lont is inderdaad een schietlont, deze zal je moeten verlengen met een groene lont (welke ook gebruikt wordt voor het legale vuurwerk). Linke soep als je niet preceis weet wat je voor je hebt
 
als je niet weet wat het zijn zou ik ze lekker laten staan. Een keer verkeerd en je kop is er afgeblazen. Mensen denken dat je zo ding nog moet aan steken. Maar hier zit geen normaal lont aan. Dit hoor je elektronisch af te steken.

Die wij hebben dit jaar zijn inderdaad met een gewoon lont. Buis ingraven ding erin lont aan en genieten :#
 
Schat op de pijlen na €300/€400 ?

Gisteravond ook weer ff dld gdaan. Voor €100 paar batterijen en wat losse potten gehaald.
 
Even een vraagje,..
Ik heb hier een cobra liggen waar in het lont een knik zit en het lont zelf wat gescheurd is... is dat nog gewoon aantesteken of zeggen jullie vanaf dat stukje eraf halen en dan aansteken?
Niet dat ik dadelijk een cobra heb die niet afgaat!
 
Last edited:
In vuur gooien vind ik ook lijp,.. De knik wat ik bdoek zit bij zoon 1/1,5 cm van het begin dus niet onderaan bij het karton zeg maar
 
We hebben hier altijd een vuurtje in midden van open pleintje. Daar gaan alle vuurwerk zonder lont of rotjes ed in. Alles behalve vuurpijlen en potten. Gaat prima hoor
 
Een cobra in het vuur is natuurlijk levensgevaarlijk. Je weet nooit wanneer hij afgaat en er zal een hoop brandend materiaal in het rond vliegen. Maar er zijn toch 1783487347 miljoen miljard oplossingen voor je probleem? Leg er een wat kruit omheen van een astronaut ofzo, desnoods wat benzine, weet ik veel...verzin wat
 
Het is niet echt alleen een knikje, het lont is bij de knik wat losser en soepeler net of het niet meer helemaal eraan vast zit, zal morge anders even een foto maaken