Nog ff vraagje aan iedereeen, HOE VER doen jullie ongeveer een wheelie/stoppie/andere dinge op je scooter.. Foto zegt nie zoveel, iedereen kan ze scooter wel keer om hoog trekke en snel foto maken.. (zelf lukt het soms al aardig, maar weet ceker dat hier mense zijn die het veeeeel verder kunne)
Vriend van me haalt met z'n hrd immiddels 110m met stoppie ! Ik zal aan 'm vragen of z'n videootje nog online staat ! Ik had 'm als eens eerder gepost maarjah ... Op de video haalt ie een meter of 60
wh00t die stoppies zijn B E S T errug! in dat filmpje !! maar nou voeg ik mij af, zijn stoppies beter te doen op een crosser ?(ivm met bv. je houding op dat ding ,formaat band de vaak grotere schijven of andere factoren)
Originally posted by Durox wh00t die stoppies zijn B E S T errug! in dat filmpje !! maar nou voeg ik mij af, zijn stoppies beter te doen op een crosser ?(ivm met bv. je houding op dat ding ,formaat band de vaak grotere schijven of andere factoren)
Ik heb het idee van wel. Door de vaak grote schijven zijn de stoppies op crossers vaak beter te doseren dan op scooters. Tevens is naar mijn idee een schakel beter om op te stunten dan een scooter omdat beide benen aan elke kant van de schakel zit, en je daarom meer 1 bent met de machine als met een scooter.
Zelf hebbik dus geen schakel maar een scooter, maar ik kan niet wachten totdat ik een dikke Supermotard in de schuur heb staan... Dan worden de straten pas egt onveilig hier in Zoetermeer 8P 8P