Het Grote Stunt topic 2 !

Status
Not open for further replies.
wheelie4.JPG


whelli2.JPG


Ook ff aan het oefenen geweest, lukt soms al aardig...(zie btw weinig sliders a..k.a. MBK stunts uit nederland "stunten'')
 
als ik n btje webspees heb gevonden zal ik/we (dhst) ook ons steentje bijdragen aan dit topic :D
 
Nog ff vraagje aan iedereeen, HOE VER doen jullie ongeveer een wheelie/stoppie/andere dinge op je scooter.. Foto zegt nie zoveel, iedereen kan ze scooter wel keer om hoog trekke en snel foto maken.. (zelf lukt het soms al aardig, maar weet ceker dat hier mense zijn die het veeeeel verder kunne)
 
ikzelf maak zeg maar 'citta' wheelies. Dus met de benen naar achter. Ziet er minder spectaculair uit, maar ik kan wel zo ver als ik wil.
 
Vriend van me haalt met z'n hrd immiddels 110m met stoppie ! Ik zal aan 'm vragen of z'n videootje nog online staat ! Ik had 'm als eens eerder gepost maarjah ... Op de video haalt ie een meter of 60 :D
 
Hier een paar grappige foto's:

1klein.jpg

2klein.jpg

3klein.jpg

4klein.jpg

5klein.jpg

6klein.jpg

7klein.jpg

8klein.jpg

9klein.jpg

10klein.jpg

pic1.jpg

pic2.jpg


De helft is op m'n zippie, en de andere helft van de foto's is op de SR van een vriend van me die dan ook vaak achterop zit :)
 
wh00t die stoppies zijn B E S T errug! in dat filmpje !! maar nou voeg ik mij af, zijn stoppies beter te doen op een crosser ?(ivm met bv. je houding op dat ding ,formaat band de vaak grotere schijven of andere factoren)
 
Originally posted by Durox
wh00t die stoppies zijn B E S T errug! in dat filmpje !! maar nou voeg ik mij af, zijn stoppies beter te doen op een crosser ?(ivm met bv. je houding op dat ding ,formaat band de vaak grotere schijven of andere factoren)

Ik heb het idee van wel. Door de vaak grote schijven zijn de stoppies op crossers vaak beter te doseren dan op scooters. Tevens is naar mijn idee een schakel beter om op te stunten dan een scooter omdat beide benen aan elke kant van de schakel zit, en je daarom meer 1 bent met de machine als met een scooter.

Zelf hebbik dus geen schakel maar een scooter, maar ik kan niet wachten totdat ik een dikke Supermotard in de schuur heb staan... Dan worden de straten pas egt onveilig hier in Zoetermeer 8P 8P
 
hier ff 2 fototjes van mij,

yasuni19.jpg

yasuni20.jpg



2weken geledengin ik achterover sind dien btje trug houdend maak geen wheely's meer.

picserver.jpeg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top