Het grote Dikke Motor Stunt filmpjes topic !

Er was volgens mij ooit is een site gepost en daar stonden allerlei filmpjes op van auto's en motoren, wie weet welke site dat was.

alleen links naar de filmpjes en geen plaatjes op die site enzo.

Originally posted by blackX
Er was volgens mij ooit is een site gepost en daar stonden allerlei filmpjes op van auto's en motoren, wie weet welke site dat was.

alleen links naar de filmpjes en geen plaatjes op die site enzo.

ik denk dat jij www.goodfiles.risen.org of zoiets bedoel? Ik ben hem ook weer aan het zoeken want daar stonden zowat alle filmpjes in die bekend zijn, ook de meesten die hier in dit topic staan stonden daarop.

Ik kan die site alleen niet meer vinden :S

beetje loos misschien, maar volgens mij zit er op die kart geen motor van een mini, maar eerder va een motorfiets. lijkt mij ook gezien het snelle schakelen en de toerentallen.

maargoed, een vet speeltje

ik heb een probleempje met mn pc : als ik een clipje wil openen is dat 100 x ingezoomt krijg dat niet weg met geen 1 programma het is zo met BS PLAYER , WINAMP , MEDIA PLAYER ...

weet iemand de oplossing ?

sorry voor de vraag maar kwil ook wel die (vette) stunts es zien

:? :? :? :?

Last edited:
wel vet filmpie, dat ze het eerst op een kleintje leren...

ook wel vet dat ie aan het einde ''ff'' een 12 'o clock maakt :D

Help me es :( i repeat : ik heb een probleempje met mn pc : als ik een clipje wil openen is dat 100 x ingezoomt krijg dat niet weg met geen 1 programma het is zo met BS PLAYER , WINAMP , MEDIA PLAYER ...

weet iemand de oplossing ?

sorry voor de vraag maar kwil ook wel die (vette) stunts es zien

Back