Het grote Dikke Motor Stunt filmpjes topic !

wheelie*zip

Insane J-SLfreestyle
Het leek mij leuk om hier allemaal jullie favoriete motor stunt filmpjes te posten... Ik ben benieuwd wat jullie allemaal op jullie pc hebben staan voor zooi.

Zelf kommik met 1 van m'n favorieten, niet egt een speciaal filmpje, maar dikke muziek, en die kerels rijden gewoon als wouzen door London heen, en dat is wel vet !!!

Mental Millitia

Het is niet de bedoeling om allemaal loze filmpjes neer te zetten, zet alleen filmpjes neer van stunts of speedings etc. Ga dus geen filmpjes neerzetten van een bejaarden grasmaaier race uit 1967 :S

Ik ben benieuwd...

Jur van | XZ-Tuning |
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

kenne we weer ontopic gaan plz ?

waar blijven de roelerende filmpjes dan ??? Ik ben er al wel een heleboel uit de oude doos aan het downen, maar heb niet genoeg webspace om ze te uppen :(

Komaarop met die filmpjes !!!
 
wie heeft dat supermotard filmpje van mental militia nog :W (dat ze in de stand rondbeuken enzo 8))

edit: laat maar hij staat ertussen 8P
 
Last edited:
Originally posted by GROSSIE@aerox
die hebben toch zo'n ding achter zich? ik dacht dat die niet zo'n pook hadden hoor

das voor de 100 cc's, die hebben 'geen koppeling' dus die moet je aanlopen , met de achterwielen neerzetten en inspringen (en hopen dat ie niet alleen weg is ), en gassen , die hendel achter is een klein hulpsysteempje ,hendel omlaag = rolerblade wieltjes naar omlaag zodanig dat je de kart niet meer hoeft op te heffen, hendel om hoog = achterwielen op de grond, best heel gedoe ... verder hebben geschakelde 125's een gewone semi automaat / manuele bak zoals op een motorfiets ... en zowat ale moderne 125's hebben tegenwoordig elektrische start, incl m'n eigen rotax max ;))


@ area_51_member : laatste pagina bij onderdeel 'speed' , 3e filmpje van boven, je zit een groot digitaal display als schreenshot , ding rijd 227 mijlen per uur, 1 mijl = 1.6 km, 227 * 1.6 = 363.2 km/h :W(en dat doet die gast in een tshirt ...) best wel indrukwekkend oe die voobij zoefd :eek:
 
Er was eerder al is een topic met een film van whackpack...Zo'n preview
Er was zo'n zot die rondjes draaide op z'n nafttank...
Heeft iemand die url nog?
Ik zoek hem al lang maar kan 'm niet terugvinden...

Thx
 
Back
Top