het grote sex met of zonder condoom topic

Status
Not open for further replies.
Mja dat over die morning after pil, die werkt het best als hij zo snel mogelijk genomen wordt, en dat neem ik over het algemeen iets TE serieus.

Midden in de nacht vooruit bellen naar de Avondapotheek bij het ziekenhuis, 200km/u+ ernaartoe, en meteen naar binnen dat ding :P

Kutdingen die pil, mja die van mij vergeet hem nooit :)
 
[5th]Nick said:
Mja dat over die morning after pil, die werkt het best als hij zo snel mogelijk genomen wordt, en dat neem ik over het algemeen iets TE serieus.

Midden in de nacht vooruit bellen naar de Avondapotheek bij het ziekenhuis, 200km/u+ ernaartoe, en meteen naar binnen dat ding :P

Kutdingen die pil, mja die van mij vergeet hem nooit :)


Ziet t al helemaal voor me;

-Hallo Avondapotheek met Saskia

Jah met Nick, k wil graag een morning afterpil bestellen voor mijn vriendin.

- Wanneer heeft u voor het laatst sex gehad met uw vriendin meneer?

10 min geleden, kom er nu aan zie je zo 8P

:D haha geweldig :P
 
BoydM said:
Ziet t al helemaal voor me;

-Hallo Avondapotheek met Saskia

Jah met Nick, k wil graag een morning afterpil bestellen voor mijn vriendin.

- Wanneer heeft u voor het laatst sex gehad met uw vriendin meneer?

10 min geleden, kom er nu aan zie je zo 8P

:D haha geweldig :P


9||6 9||6 9||6
 
Titera said:
uitslapen was zeker nodig hier :P
was trouwens donderdagochtend :P

Maar het zuipen was woensdagavond :D En zometeen weer, en morgen weer.. Zware week @ INKOM Maastricht. Doe officieel niet mee maar loop alle kroegentochten mee :) Vanaf maandag bezig nu.. Nu ook weer hard aan het bier.. Maar dit wordt n beetje offtopic he! Ik blijf erbij, zonder is lekkerder, maar als de chick er niet toe doet en gewoon voor de lol is, gewoon met condoom.
 
BoydM said:
Ziet t al helemaal voor me;

-Hallo Avondapotheek met Saskia

Jah met Nick, k wil graag een morning afterpil bestellen voor mijn vriendin.

- Wanneer heeft u voor het laatst sex gehad met uw vriendin meneer?

MOet nog gebeuren vanavond, maar heb graag altijd een back-up bij de hand :)

:D haha geweldig :P
Zie geeditte tekst :)
 
Mja het is toch zo, hoe vaak heb jij wel niet met je handen onder je kussen gelegen, zo een ding gaat echt af met een zucht hoor...

Trouwens, ik wordt er moe van steeds weer een nieuwe vriendin te zoeken... en die reinigingskosten tikken ook aan :P
 
[5th]Nick said:
Mja het is toch zo, hoe vaak heb jij wel niet met je handen onder je kussen gelegen, zo een ding gaat echt af met een zucht hoor...

Trouwens, ik wordt er moe van steeds weer een nieuwe vriendin te zoeken... en die reinigingskosten tikken ook aan :P

Zoeken ? Je zou toch denken dat ze naar jou toe komen :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top