het grote sex met of zonder condoom topic

Status
Not open for further replies.
TunedFox said:
Tering wat veel condooms op die veiligglijden site. Ik kan maar niet kiezen en nu als vrijgezel moet ik wel wat op zak hebben :P



Gewoon extra safe.. Je voelt wel wat minder maar dat is een kwestie van iets harder rammen
 
[5th]Nick said:
Ik heb het dus wel eens gedaan met een meisje, die zei dat condoom niet hoefde, maar heb wel MET gedaan, belde ze me een jaar later terug dat ze AIDS had...

Mja meteen laten testen uiteraard, maar ik had het gelukkig niet...

Die test duurt 2 weken van begin tot uitslag, nou geloof mij, ik heb 2 weken niet geslapen.

Dit was trouwens een meisje wat in een hele mooie buurt woonde, en heel netjes was etc. dus het zijn echt niet alleen de "sletjes" die het kunnen hebben :)

Gelukkig ben ik toen zo verstandig geweest... :)
9||6

Ik doe het ook altijd met. Heb het ook nog nooit zonder gedaan, weet ik tenminste ook niet wat ik mis.

Voor mij is de keuze ook echt niet moeilijk. Zulke risico's wil je toch niet aangaan, of anderen aandoen.
 
Ik eigenlijk ook altijd met (voor zovaak het gebeurd, momenteel niet veel:D)

Moet wel zeggen, dat na tijdje toch wel weer zonder gaat. Zoals ze al op reclames zeggen, 3 maandjes, daarna zien we wel verder...
 
Mini-g said:
Ervaring of gewoon veel Najib gekeken? :>

Geen ervaring (gelukkig) en Najib heb ik toevallig ook gezien ja :p Maar het is echt zo..

Tot nu toe heb ik het altijd met gedaan. De "relaties" die ik tot nu toe heb gehad vond ik net iets te kort om het al zonder te doen..

En dat zal voorlopig ook wel ff zo blijven.. Als ik die verhalen van vrienden wel eens hoor dat ze de ochtend erna als een gek een morning after pil kunnen halen, omdat hun vriendin vergeten was de pil in te nemen, en het ook nog eens vergeten was te vertellen 8P
 
Last edited:
Dan moet ze die zelf maar halen toch? Zij vergeet de Pil :D

Btw. wat ook fijn is, je vriendin die aan de pil is en dan ff tussen neus en lippen door de melding krijgen dat ze ermee gestopt is omdat ze hem toch steeds vergat...

Fijn als je net in de stemming komt :S
 
als ze de pil is vergeten is dat ook wel de 1ige keer dat ik het met doe. Is echt een stuk minder lekker, dat rotding omdoen is ook klote, pech geilheid weg.
 
gewoon zonder, ligt er natuurlijk aan wie of wat?

je vriendin van een paar maanden en echt vaste relatie.
dan gewoon lekker zonden, zei slikt de pil en jij hebt teminste echt gevoel.

gewoon lekker een nachtje krikken, met natuurlijk.
weet nooit wat voor iets erin is geweest :+

Oi :W
 
Titera said:
als ze de pil is vergeten is dat ook wel de 1ige keer dat ik het met doe. Is echt een stuk minder lekker, dat rotding omdoen is ook klote, pech geilheid weg.


die hoor je zelf niet om te doen kerel dat hoort je meisje te doen:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top