Het grote plaats hier je scooter topic #9

Status
Not open for further replies.
@RMD: hoe is het eig met je SR? Jij had toch ook een accident gehad niet?

Die staat er zo bij als op de foto. Alleen kapschade over. Yasuni was niet eens erg verbogen, was alleen de ophangbeugel + die 2 rondjes, dus dat is door de dealer al terug gebogen. Blok was nog 100% dus. En net sinds gister ofzo is de deal rond met Oscar dat ik zijn kappen over neem, dus met een beetje geluk heb ik die volgende week ofzo. Dan is de SR weer mooi. Maar ik denk dat ik de kappen nog wel een ander kleurtje geef dan. Rijden namelijk al 2 SR's rond hier in die donkergrijze uitvoering. :p
 
ja standaard is iets mis mee, hij plooit steeds....nu staat hij terug rechter maar na een paar weken staat hij trug zo schuin, moet eens een goede gaan halen.
Stage6 stickers achja anders is hij zo kaal :p

Ligt dat niet gewoon aan de bout op het frame die los zit? Verder staat een verhoogde scooter altijd schuiner dan een scooter op standaard hoogte.
 
Hubahubahuba Hok hok hok
910394581_6_-5Ed.jpeg
 
nog een roos kappensetje erop die bij de voorvelg past :p +pippi+en die originele filter erop ;)
wat past er eigelijk in die buddy? je kan er niet eens een slot in kwijt als ik het zo zie..?
 
Eigenlijk dateren mijn foto's best wel :'] Ik ben tegen een deur aangereden en mn rechter z kap mist een stuk en mn onderkuip zit los.
 
Tja dat is mooi kut, maar dat krijg je met imitatie kappen, de originele kappen zijn veel sterker. Met name de Z-kappen dan. Ziet er verder wel netjes uit. :)

@boosterheid: Dude, beun! haha die roze voorvelg doet het hem.

@491GT; volgens mij is dat de benzine / olie tank. :p
 
@491GT; volgens mij is dat de benzine / olie tank. :p

ja dat weet ik lol :p maar daartussen (zadel en tank) heb je volgens mij nog een beetje plek voor een slot etc..
anders zou het wel stom ontworpen zijn en konde ze die tank beter ergens anders geplaatst hebben.
 
Heb je ook een foto die niet over belicht is? :p Kan er weinig van maken zo.

Erg leuk dat je daarna een andere foto plaatst van je scootah, maar we willen een duidelijkere foto van jou :p (Edit: Bedoel dan van laine he :p)

Tja dat is mooi kut, maar dat krijg je met imitatie kappen, de originele kappen zijn veel sterker. Met name de Z-kappen dan. Ziet er verder wel netjes uit. :)

@boosterheid: Dude, beun! haha die roze voorvelg doet het hem.

@491GT; volgens mij is dat de benzine / olie tank. :p

In mijn scooter tijd soort van gelijke fout gemaakt maar dan met een steen :p. De bocht net iets te vroeg insturen bij een kameraad van me thuis. Raakte net hun plantenbak. Z kap ook een beste hoek uit.

Ow ja ziet de scooter er voor nu ff uit bij jubbega. Misschien werk ik hem ooit nog eens af en laat ik hem nog eens spuiten:p

[ir]http://hyves.nl/showImage.php/original_947287773_Jb3B[/ir]

[ir]http://hyves.nl/showImage.php/original_947287181_uK_W[/ir]
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top