Het grote plaats hier je scooter topic #9

Status
Not open for further replies.
nog altijd die luchtfilter? ;)

jah waarom niet? bevalt me best goed :p kan best tegen (eventuele) schijtregen dus ja :X En als je nog niet wist waarom die erop zit: me orginele is gesloopt door een beunende dealer (vijs kapotgedraaid en niks tegen mij gezegd) dus heb dat ding eraf moeten slopen en een orginele filter van peugeot kost 45 euro (geen tnt inmitatie rommel luchtfilter voor mij =p) dus ja heb voor een 'mooiere' en goedkopere oplossing gekoze
 
mja peugeot dealers zijn meestal ook prutsers :) heb er ervaring mee =)
zoon filter is nog altijd kut btw en originele beschermt wat beter.
 
idd ik 'had' een vaste dealer maar ik ga daar niet meer..is nu al de derde krul die ik laat steken door hem is al drie keer echt dkfsk slecht afgesteld..of ie loopt redelijk voor 200 km en dan is ie weer helemaal kapot en ontregeld..dus als ik iets laat doen door hem heb ik achteraf 3x meer werk (bij alle dealers eigenlijk buiten eentje maar die doet enkel orginele onderdelen niks van tuningstukken jammergenoeg maar ja webshops e)
 
ja ik laat ook regelmatig krullen steken bij mijn vaste dealer voor me zip.
leipe shit ouwe

wat reageer jij nou als een mongool |( me ouders hebben gewoon liever dat ik het laat steken door een dealer omdat ze dan de dealer zeggen dat hij de varioring er niet uit mag halen (jah ouders he..maar van dat 'door de dealer te laten steken is beter' daar zijn ze nu al vanaf gestapt omdat ze telkens mijn scooter kapot maken en ze dan vaak eventjes geld moeten lenen zodat ik het kan maken :p
 
Even mn aerox gerestyled:
942740518_5_4Cdo.jpeg


942740168_5_lXFf.jpeg


Komlamp nog niet aangesloten, moet ik ff met mn pa doen.
Zat met de flitser te klooien :*
&
vesuw.jpg


En? :W
 
Het ziet er goed uit;0
Alleen zullen nog 1000 andere er ook zo bij rijden.
Vind ik altijd een groot min punt aan aerox.
 
ja dat is waar, ben wel een van de eerste die met een carbon-versie van deze lamp rijdt :W
maargoed, na de zomervakantie begin ik met mn aerox custom te maken, dus lekker polyesteren dan :p.
 
ja dat is waar, ben wel een van de eerste die met een carbon-versie van deze lamp rijdt :W
maargoed, na de zomervakantie begin ik met mn aerox custom te maken, dus lekker polyesteren dan :p.

Denk het niet.
 
jah waarom niet? bevalt me best goed :p kan best tegen (eventuele) schijtregen dus ja :X En als je nog niet wist waarom die erop zit: me orginele is gesloopt door een beunende dealer (vijs kapotgedraaid en niks tegen mij gezegd) dus heb dat ding eraf moeten slopen en een orginele filter van peugeot kost 45 euro (geen tnt inmitatie rommel luchtfilter voor mij =p) dus ja heb voor een 'mooiere' en goedkopere oplossing gekoze

orginele filter kost duur ja, maar zijn er ook in imitatie te krijgen voor 20 euro ofzo :)
het is idd een beetje bout dat je die orginele filtersn iet los kan maken.
wat met sommige imitaties dus wel kan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top