Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
Prima uitlaatje voor een stnd cilinder volgens mij hoor..

Is btw geen TNT kappenset, gewoon stnd volgens mij..

leuke straatboekert:)

hoe weet je nou of er nog 6 in nederland zijn.

dat lijkt me dus ook heeeeel erg sterk, een vriend van me heeft er ook 1 in zijn garage staan. dus die vent heeft er 3, jij heb er één, een vriend van me heeft er één, dat maakt al 5. nu die ene nog vinden:P

Certificaten zijn ook te vervalsen..

Zelfde verhaal als toen met de Zip SP H2O Limitata.
Zouden er zogenaamd maar 150 van gemaakt worden en echt de laatste SP's zijn die gemaakt zouden worden.
Vervolgens in 2009 hadden ze ineens een nieuw soort sticker setje en was die scooter helemaal hot.
Nu in 2010 zal er ook wel weer een ander model komen. :|

En een aluminium plaatje met de tekst limited edition ken je zo bestellen bij de locale drukkerij. :)
En daar komt nog bij, wie gaat er nou 3000 pleuro neer leggen om één met certificaat te kopen, terwijl zoals je zelf al zegt, je met een simpel sticker setje exact dezelfde scooter hebt.

Echte liefhebbers. Ding heeft iets van 8 of 9k gulden nieuw gekost..

Aankoopsbewijzen, alles zit erbij he. Ik zou het er overigens ook nooit voor neer tikken hoor:+

Prima uitlaatje voor een stnd cilinder volgens mij hoor..

Is btw geen TNT kappenset, gewoon stnd volgens mij..

leuke straatboekert:)
Alleen de Z kappen en been schild zijn anders.

Verder is die pijp echt kut hoor. :)
Zitten allerlei gekke schotten in, zonder demper maakt hij dan ook net zoveel lawaai als met, vriend van me had er ook 1.

Alleen de Z kappen en been schild zijn anders.

Verder is die pijp echt kut hoor. :)
Zitten allerlei gekke schotten in, zonder demper maakt hij dan ook net zoveel lawaai als met, vriend van me had er ook 1.

het gehele kappenset is van edge... onderkuip,beenschild en voetenplank tnt geloof ik... en de mono seat is ook tnt
en deze uitlaatjes lopen zeer goed op een standaard 50cc..

Het is allemaal 1 pot nat. Hij is gewoon niet naar de keruing geweest toendertijd dus ook die is hip..... Maar zet hem niet op marktplaats want dat kost geld. Wel 8 hele guldens. Oh neej euro al! Vroeger toen hadden we geen euro's!

Nouja ik ga niet in discussie, daar is dit Topic tenslotte niet voor! :)
Maar tik jij maar is bij google F50 in, en zet daar een plaatje van een Dragster naast.
Echt totaal andere scooters hoor. :#

Godmiljaar die jonge heeft ook nog gelijk. Dan moet ik weer eens heen om te kijken of het wel echt een dragster is. 8P. Dat is wel minder hip ja.

men tuf met vers gespoten kappen :D --> van her en der gehaald, opgeschuurd en gespoten want had ongeluk gehad en kappen ware stuk :o

warrzr.jpg

Status
Not open for further replies.
Back