Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
Zit er wel verschil in de 2? Behalve een evt. setup?
Ik kan het zo 1,2,3 niet zien maar goed dat kan ook aan de foto liggen

koplamp vervangen een karwei bij aerox:+??
dan wil jij nooit 1 vervangen van een SR:P

maar std koplamp ziet er wel een stuk beter uit!
en hij glimt weer netjes*D

Normaal is het geen karwei , dan klik je hem gewoon vast. Maar een vriend van me heeft dat systeem er tussen uitgehaald voor mn zwarte koplamp .
289dlkl.jpg
Niet mn eigen koplamp maar zo'n aansluiting was het dus.
Dus er ging een ander stekkertje tussen , maar die moest er gister ook weer af , alle draadje van mn originele koplamp geknipt en dan maar alles verbinden met elkaar. We hebben hem werkende gekregen dus vond het wel knap van twee meisjes met allebei zero verstand van electra :P

veel reply's op mn zip, tof :D
is een originele sp2000 dus ook teken op zadel enz. met kenteken zelfs :P
toen ik m kocht waren alle kappen beschadigd maar wel heel, dus wou ik matzwarte spuitbussen gaan halen en alles matzwart doen echter waren deze op :(
stond in dat rijtje deze kleur dus maar eens geprobeerd, gelijk genoeg zodat ik t oude gare ding van mn broertje ook kon doen. vleugeltje moet nodig matzwart indd.
is ook echt een oude k*tcamera, goede fotos komen nog.
[IR]http://i46.tinypic.com/2ljhpy0.jpg[/IR]

zoiezo blijft het stnd stuur erop, dit rijdt veruit het best!
is eigenlijk echt een lowbudget zip :P heeft me nu in totaal misschien 900 euro gekost en daarmee zijn alle onderdelen en de nieuwe carters/lagers/richten/honen/zuiger etc a 500 eu ook meegerekend haha :D

stickers gaan er allemaal nog af, misschien alleen die parelmoer goud/groen/blauwe blijven zitten. (was een of andere tuningraamband die k voor een euro kon meenemen :P) is wel een beetje te zien denk.
[IR]http://i46.tinypic.com/2142iyo.jpg[/IR]
hij is eigenlijk al zga klaar om t circuit op te kunnen gaan qua onderdelen, en sbo of sobw gaat ook waarsch. wel gebeuren, maar vooral wil ik een lekkere straatcruiser met kenteken.. niet te veel kosten en lekker veel branden door de straten hier en alles en iedereen opjagen:D het moet natuurlijk wel leuk blijven.

grtz Ken

Last edited:
Normaal is het geen karwei , dan klik je hem gewoon vast. Maar een vriend van me heeft dat systeem er tussen uitgehaald voor mn zwarte koplamp .
289dlkl.jpg
Dus er ging een ander stekkertje tussen , maar die moest er gister ook weer af , alle draadje van mn originele koplamp geknipt en dan maar alles verbinden met elkaar. We hebben hem werkende gekregen dus vond het wel knap van twee meisjes met allebei zero verstand van electra :P

owja das waar ook..
zijn van die klote lampunits8P
dan vind ik het wel netjes ja:P als ik denk aan de tijd toen ik begon met sleutelen:P

Jah ach altijd weer zonde hoe ze de kabelboom van een rox verneuken om die tuning lampjes er in te drukken. IPV dat ze gewoon de stekker van de koplamp er bij afknippen zodat je hem er zo in kan klikken. Kroonstukje er bij en dan heb je in 10 minuten die lamp er op.

Als je dan de oude er weer er op wilt moet je proberen een 2de hands koplampje scoren met dat draad boompje er bij. Kun je ze zo weer om wisselen.

Jah ach altijd weer zonde hoe ze de kabelboom van een rox verneuken om die tuning lampjes er in te drukken. IPV dat ze gewoon de stekker van de koplamp er bij afknippen zodat je hem er zo in kan klikken. Kroonstukje er bij en dan heb je in 10 minuten die lamp er op.

Als je dan de oude er weer er op wilt moet je proberen een 2de hands koplampje scoren met dat draad boompje er bij. Kun je ze zo weer om wisselen.

De oude zit er al op , met een nieuw kroonstukje.

Doe maar kroonsteentje. :*

@StreetZipSP: vette jog! Persoonlijk zou ik er geen origineel stuur opzetten, maar gewoon een leuke s6 clamp oid met daarop een recht stuurtje.

@ oscar correctie 3x minimaal heur :p 1x nu, 1x ergens anders in dit topic + in je project :p is al 3x

Maja is een leuk ding ;)

Verder is die jog wel sweet :D

oke:P Dat was toen in het slapgeouwhoer en project tegelijk:*

Maar dat was rond hetzelfde tijdstip dus ik tel hem als 1x:+

Status
Not open for further replies.
Back