Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
The good old times.. :p Had deze eigenlijk ook niet moeten verkopen maja :+

[ir]http://i33.tinypic.com/zlmqq.jpg[/ir]

Veel te korte vertanding std. :*

Vind het wel erg toffe scootertjes, alleen zo jammer dat het een vertikaal blokje is...

Vond dat wel tof dat de vertanding zo kort was. Ding trok op het achterwiel weg 8P.

Vond het alleen zwaar klote dat er een verti blok onder hing en dat die zo trilde als een gek. Reed gewoon beroert :P. En ook altijd dat kut subframe krom. Maar ja daar reed die niks minder om.

Veel te korte vertanding std. :*

Vind het wel erg toffe scootertjes, alleen zo jammer dat het een vertikaal blokje is...

daarom zijn ze juist zo goed voor wheelys:W
zipjes ook heerlijk, maar om mee te stunten, cirkels draaien, stoppies etc. is slider een perfecte brommer..

blok is idd zeker kut om aan te sleutelen,
heb een speedfight gehad en dat was ook 10x kut.

Ik heb een BWS Spy, ook mina vert, maar het is niet alleen kut sleutelen het is ook kut qua onderdelen, zo heel veel onderdelen zijn er niet voor :x
Zwaar irritant

dat KUT sleutelen is nog maar net hoe je sleuteld , je kunt er opzich mooi bij wel.

zonder hefbrug is het wat lastiger ,mja , repareren zonder hefbrug of zonder dat ie omhoog staat is zowieso KUT..

Speedfight sleuteld juist heel mooi , helmbak eruit en je kunt overal bij :)

dus ook op de grond ;)

cilinder eraf en erop is maar een paar minuten werk :)

goed sleutelen is gewoon bedenken hoe je makkelijk ergens bij komt , en daarbij helpt het niet om al van te voren ervan te balen dat je iets los moet pakken ;) gewoon bedenken hoe dat het mooiste en/of snelste gaat. en dan heb je het nu over scooters , ga maar eens aan een auto werken , of nog leuker ,en vrachtwagen oid , dan is een scooter echt een eitje..

zo halen er ook een heleboel mensen de hele scooter uit elkaar om een mina carb schoon te maken , terwijl binnen een paar minuten klaar kan zijn ..

zo kun je @ mina verticaal bijv. de achterschokbreker los halen (wat ik zelf niet doe) en dan het blok achterover kantelen , kun je overal stukken beter bij thuis..

Slider is idd een lekker stuntbrommertje :p oude BW's ook :)

gewoon laagtoerige 70 met std uitlaat en klaar :P

Kymco DJ met Polini 70 kit en std uitlaat is ook super :)

Ik had alles gewoon orgineel. Wel een techno uitlaat. Lijkt op een standaard uitlaat. En andere vario. Reed perfect :W.

Leuke was, ding trok dus op het achterwiel weg. Wou mijn broer een keer rijden... Reed die hem de bosjes bijna in omdat die zo vel reageerde.

Zo vertelde die mij 2 jaar later (paar weken geleden) dat hij met het ding onderuit was gevlogen. Hij leende hem een keer omdat mijn voet kapot was door het stuntrijden. Was die op het werk op zijn bek gegaan omdat hij op het achterwiel weg trok en hem niet meer kon houden. Zaten niet meer krassen op die je zou opvallen zei die 8P

En vond het bij de slider altijd zo kut dat de complete buddy bak er af moest...

Bij me runner haal k gewoon een kapje aan de onderkant van de buddy eruit, heb je een mooi gat waardoor je overal gewoon bij komt:W

Bij een aerox haal je de onderkuip er af en dan kan ik al bij veel dingen...

Maar ja moeten maar weer eens on topic denk? :P

Nog een van mijn scootertjes die ik opgeknapt had. Hij kon er weer even tegen aan. Maar inmiddels is ook deze helemaal kapot gejaagd....

20201416.jpg

20201424.jpg

Status
Not open for further replies.
Back