Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
De mijne:

Bij de onderste foto even de km kabel wegdenken;)

773538053_5_RSSC.jpeg

773536640_5_VyA_.jpeg

Geinige aerox. maar die reacites hierboven?

Ik vind m een beetje kaal, helemaal geen stickers, het originele stickerset zou wel mooi staan denk ik (maar dat is wel duur geloof k)

persoonlijk vind ik met een spatbord over het wiel mooier @ area , geeft net wat meer een "racy" look vind ik..

heb zelf ook een Area nog (ergens op zolder :p) als mijn zippie klaar is ga ik die ook eens klaarmaken :)

Mijn zipje die ik voor weinig heb gehad (overschrijven en schorsen :P)

zoals ik m kreeg , kappen zaten er wel op eerst maar heb m tijdens een reparatie een keer tussendoor op foto gezet..

bolezip.jpg

ik heb m helemaal uit elkaar gehad , balhoofd , subframe , blok , alles!

overal nieuw vet , alles schoon , frame gespoten , ALLE het schroefdraden goed gemaakt etc. etc..

veel nieuw spul zoals banden , handvaten , remhendels , km teller , cilinder , uitlaat , krukaslagers , filterelement , spruitstuk , bougie , aantal kapjes , embleem voorkap , zadel compleet etc. etc. nog veel meer iig :P

ook meteen even nieuwe type poelies en ingaande as erin gezet (de std oude type waren uiteraard verrot)

en zo ziet ie er op dit moment uit , eigenlijk alleen nog even wat mooie zwarte kappen zien te krijgen..

DSC_0013-1.jpg

DSC_0016-1.jpg

en als ie klaar is word ie verkocht , dan kan ik weer met de Area verder :)

veel was het ook niet meer :P

ik wil gewoon alles zo goed en netjes mogelijk hebben , ik heb een hekel aan sloopscooters :P

mja , feit blijft , het word nooit een nieuwe ;)

veel was het ook niet meer :P

ik wil gewoon alles zo goed en netjes mogelijk hebben , ik heb een hekel aan sloopscooters :P

mja , feit blijft , het word nooit een nieuwe ;)

nee idd:P

een scooter word of blijf nooit meer een nieuwe want hij word gebruikt,
maar er kan wel wat aan gedaan worden om hem weer "als" nieuw te laten lijken:W

gooi een sito+ zonder prop op een zip en haal carb begrenzer en vario ring eruit en je rijd 90/100

kun je dat ook met minarelli?
dan wil ik graag het resultaat zien
Ik wil ook wel eens resultaten zien van mensen die dat met pia gehaald hebben. En dan heb ik het niet over teller snelheden, met een SR zit je zo op de 130 @ teller met een DR70....

Slider is maar voor 1 ding goed en dat is voor het stuntrijden :P.

En een sr kroonstuk in een area zetten, dan hoefde je toch alleen maar een kap wat bij te zagen?

Aerox is verkocht
Viva is verkocht
Speedfight 2 is verkocht
Bws heb ik nog
en een aantal aeroxen en factory samen met een maat

324226037_5_x7Nr.jpeg

767768647_5_ydgI.jpeg

720481469_5_QHKe.jpeg

740124440_5_yn0C.jpeg

BWS Dubbel Disk
Aerox velgen
70cc Malossi
19mm Dellortho Black Edition
enz..

haha nee bws was toevallig al zwart..
aerox zwart gespoten nadat mijn blok door de midden was gebroken onder het rijden en dus ook de kappen waren beschadigd
en voor mijn viva en speedfight gewoon zwart kappenset besteld.. staat altijd wel mooi vind ik :$ :p

Status
Not open for further replies.
Back