This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
piaggio loopt ontgrenst veel netter/sneller/beter. 90/100 echte is misschien iets te veel van het goede maar 80 echte moet lukken.
80 echte lukt je ook rustig met een mina blok.

Het enige echte verschil is idd dat het wat netter loopt, standaard heeft het moderne pia blok al een soort "overrange" set.

Slider is maar voor 1 ding goed en dat is voor het stuntrijden .

En een sr kroonstuk in een area zetten, dan hoefde je toch alleen maar een kap wat bij te zagen?

Niet bepaald, koplamp heb ik moeten bewerken, x kap, radiateur kap en area gebruikt een ander type van de vork stoppen dus moet je ook een stukje op de SR vork lassen en dan nog komt de vork altijd tegen je tank aan, + ander remklauw dus opnieuw op druk brengen. komt meer bij kijken dan je denkt :*

over pia btw, tijdje terug hadden ik en me neef dezelfde setup ( std 50 en leovince tt schaam schaam ) en toch reed hij mij er goed uit ;( het blijft een compleet ander motorblok..

en wat boeit dat nou?

dat heeft niks te maken het het hele lopen van het blok verder ,het hele blok zit al helemaal anders in elkaar..

piaggio en minarelli lopen allebeide prima , PUNT..

80 echte lukt je ook rustig met een mina blok.

Het enige echte verschil is idd dat het wat netter loopt, standaard heeft het moderne pia blok al een soort "overrange" set.
Pia heeft std al grotere achter poulies right?

dat pia een grotere achterpoulie heb zegt niet dat het gelijk een overrange is..

standaard poulies lope krom overrange poulies zijn recht

pia onderdelen, zijn gewoon een stuk beter uitgedacht
but shall we cut the bullshit? dit is een drop je scooter topic

links me 5e zippie:W (nu 2 in bezit[nog wel])
sorry voor de niet overzichtelijke foto,
ik ben zelf nog niet in de gelegenheid gekomen om redelijke foto's ervan te maken

piaggio heeft zijn voor en nadelen en minarelli net zo , beter ga je zeggen dat een Hyosung rush oid kut is

idd , dit is een show je scooter topic , en niet wat nou het beste is...

ik zie.. in mijn glazen bol...

een chroom carter, chrome velgen en een fournales
en een parelmoere kappenset die nog van een nader overeen te komen persoon moet gekocht worden..

hehe je koopt toch geen aerox joh ferenz:'(

:+
Nahhh geen gekkigheid dit keer:*
Had geen zin meer in sr, dus maar weer een roxje & senda'tje.

*FerenCz

Zo Vet!

Je hebt er veel aan lopen doen zo te zien!

Gr

Idd

Netjes gespoten zo te zien !

Thx,!
:winner:

@ de ROX hierboven mooie kleuren combinatie en zo te zien strak gespoten*D

Danku

Geinige aerox. maar die reacites hierboven?

Hoe bedoel je die reacties?

Ik vind m een beetje kaal, helemaal geen stickers, het originele stickerset zou wel mooi staan denk ik (maar dat is wel duur geloof k)

Klopt, op de originele stickers na(had ik zelf er eerst ook op) zou ik er geen stickers op plakken.
Die set kost rond de €40,- dacht ik.

Ik bedoel der mee dat ik het niks bijzonders vind. een std aerox vind ik netter en mooier.
Daarom snap ik die reacties niet echt. Maargoed

[ir]http://i37.tinypic.com/2s9odw9.jpg[/ir]

[ir]http://i34.tinypic.com/2yll089.jpg[/ir]

My ride zo goed als klaar.. Alleen nog een witte striping over mn kappen.

Klopt, was serieus echt van alles mis aan.
Elec start enzo doen het nu ook weer zo als het hoort.
In de zomer misschien nog wat leuks met mn kappen doen. Voor we winter is hij nu wel klaar

Had mijn slider ook nooit weg moeten doen. Wat een ding was dat :W. Heb 1 keer 300 euro in mijn blok geinvesteerd. Daarna deed hij het gewoon altijd.

Maar ja jong en dom he en van ruilen komt huilen. Ding ingeruild op een aerox toendertijd. Nooit moeten doen...

Status
Not open for further replies.