-Tom Gerlo-
. . .
denk niet dat je met dat budget al een goede gaat vinden... en 'redelijke' en betrouwbare mtb kost al snel 750€ en meer hoor...
Mizzle said:Ik zit een beetje te zoeken naar een goede (en betaalbare) Downhill-fiets dus ik kwam tege:
CAMEL
Alloy DOWNHILL frame.
Full suspension.
24-speed Shimano Alivio
Disc-brakes.
Alloy cranks.
Double wall aero rims.
Adviesprijs: 24 spaaks 695,- Euro/36 spaaks 645,- Euro
VECTOR
Frame: 26"x21"FSP Alloy 7005
Fork: ZOOM CH-650DH/100mm Adj
Gearset: 24-speed Shimano Acera
Brakes: Promax mechanical disc
Rims: Double wall SPEEDY
Tires: KENDA 26"x1,95''
Prijs: ??
FX-TEAM
Frame: Alloy 7005
Fork: DNM Downhill
Gearset: Truvativ
Brakes: Hydrolic disc
Derailleur: Shimano Deore LX
Prijs: ??
Wie weet hier meer over en welke zou het beste prestere?
Honda NSR-II said::X
Goedkope DH fietsen bestaan niet.. voor een beetje fatsoenlijk geveerd frame betaal je al 1000-1500.. Zou er dus niet aan beginnen als ik u was.. Als je zelf een beetje redelijke fiets in mekaar wil steken ben je al snel net zoveel kwijt als een dikke scooter kost.. Er zijn wel plekken waar je 2e hands soms mooie dingen tegen komt maar dat moet je wel net zinnen/passen..
Waar wil je dan eigenlijk gaan rijden? een DH bike komt pas goed tot z'n recht in duitsland bijv.. in nederland kan je dr praktisch niets mee. Kan je beter iets minder heftigs kopen, wat minder weegt ook enzo.
Xander said:Dat moet ook bij downhill.
Ik ben op zoek naar een mooie 2de hands fietsje. Nieuw kost een goede fiets helaas een hele hoop geld. Ik ben idd ook op zoek geweest naar een ATX, die heeft mn broer ook. 2de hands helaas vaak geragd.