Het grote mountainbike/bmx/racefiets topic

Status
Not open for further replies.
kan je met zon ergo trainer ook kijken hoeveel pk's je hebt op het achterwiel?



ik heb van de week nieuwe velgen gekocht
mavic crossride ub
mooie velgen
niet te duur
rijden soepeler als die vorige merkloze ondingen
 
Van de week voor het bmxje is wat nieuwe goeie parts gekocht!

pbpic4024543.jpg



Specs:
frame:Eastern
vork: Eastern
stuur: S&M slambar
grips: ODI longnecks
cranks:Eastern
Bandjes: Khe mac 2 dirt en mac 2 street
tandwiel: Eastern
stem: Fit bike D.L.R
Wieltjess: G-sport ribcage Op Proper hubs
Pedals: Animal hamilton black
 
Vet fietsje Razor! 8)

Mijn fiets een beetje voor de beeldvorming, lijkt nu nog een beetje kaal maar er mist nog van alles natuurlijk. Deze achtervelg is met schijf maar die van mij wordt V-brake. En normale banden ipv deze slicks.

[Ir]http://i33.tinypic.com/feif10.jpg[/Ir]

[Ir]http://i37.tinypic.com/xfxnp2.jpg[/Ir]

Afstelling (zadel etc) komt later wel allemaal. ;)
 
Thanks man. :) Ben benieuwd hoe het zal zijn als het af is, en nog belangrijker, hoe het rijdt!

Vandaag ff met een MTB van een maat van mij gaan knallen in de duinen, ging echt lekker! Prachtig weer en een tof parcour aan zee.
 
Hij wordt erg vet! Zijn die velgranden trouwens geschikt voor v-brakes? Ben benieuwd of daar verschil in zit namelijk.
 
Deze velgen zijn enkel geschikt voor schijf. Maar dit zijn ook leenvelgen om even te kijken hoe het gaat staan. Er zit verschil in de velgen maar per merk is het verschil ook verschillend. ;)

Vaak is het gewoon een rand die je bij de schijfversie niet hebt. Dan is de velg volledig in kleur namelijk.
 
Idd, dat dacht ik al. Vaak zie je ook een groef in de velgrand voor de afvoer van remstof. Ziet er in ieder geval erg tof uit. Lijkt me leuk om zo een fiets vanaf scratch op te bouwen.
 
Thanks. Ik vind het een stuk toffer dan naar de winkel gaan en er 1tje aan te schaffen in ieder geval. :) Alleen nog even wachten op de velgen en dan ben ik compleet.
 
De blanke lak is juist mat Nico. ;) Ik vind het mooier dan zijdeglans of hoogglans omdat de rest ook allemaal mat is.
 
Thanks Jelle, voorvork is een rockshox. Mocht ik nog wat gaan aanpassen zal dat het eerste zijn denk ik maar eerst maar eens kijken hoe deze bevalt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top