This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #4

Status
Not open for further replies.
Ik heb vaak blaren na downhillen/mtb-en en gebruik altijd volledige handschoenen. Die halve vind ik echt 3 x niks, ook niet op de koersfiets.

Mis alleen de Santa Cruz nog op dit plaatje.

De Gazelle is verzonden naar the UK.

Ik koop echt niks meer van BBB. Alles wat ik tot nu toe heb aangekocht, bleek echt rommel te zijn. :r

kwam toevallig deze foto tegen op internet

die legs ik heb ook een foto van die van dempster gezien maar dit slaat echt alles. mja lijkt me ook best sterk als dit naturel is. maar alsnog impressive.

Ik koop echt niks meer van BBB. Alles wat ik tot nu toe heb aangekocht, bleek echt rommel te zijn. :r

Je bent lekker positief zeg maar ikzelf heb gelukkig andere ervaringen met BBB, heb er een prima outfitje van bv.

Een outfit valt ook in een andere categorie imo.

Persoonlijk vind ik BBB gewoon bagger, je ziet het in elke winkel en daarbij is het assortiment overal hetzelfde. Ik heb het een paar x gekocht toen ik geen andere optie had en achteraf bleek het keer op keer kut te zijn. Denk aan bidonhouders, gereedschap, schijven, remblokken en aan een expander voor in de stuurbuis welke gewoon afbreekt. Ik was blij dat ik op dat moment een goed reactievermogen had, anders hadden de Basso en ikzelf er waarschijnlijk toch anders uitgezien.

Via inruil heb ik mooie Full ultegra 6700 speed fiets in de maat 58 verkregen. Zeer maar dan ook zeer nette staat.

Wellicht iets voor iemand van hier?

Handschoenen binnen, zitten perfect. 8)

Tevens voor het eerst zelfdichtende binnenbanden gekocht, deze zouden een gat tot 3 mm zelfstandig moeten dichten. Ben benieuwd haha.

Vandaag komt als het goed is mijn nieuwe voorvork binnen voor in de Santa Cruz, ook een Fox Talas maar dan de 32mm variant ipv de 36mm variant zoals hiervoor. Dan moet ik nog even wachten op adaptertjes voor in mijn voorwiel zodat ik van een 20mm steekas naar een 15mm steekas kan overstappen en dan is het tijd om de vork te gaan testen. 8)

Via inruil heb ik mooie Full ultegra 6700 speed fiets in de maat 58 verkregen. Zeer maar dan ook zeer nette staat.

Wellicht iets voor iemand van hier?

iets meer info is wellicht handig voor de verkoop!

De Gazelle is trouwens in goede staat ontvangen in the UK, kerel is zo blij als een klein kind ermee. Heerlijk.

La Roche - en - Ardenne, België;

Winterberg, Duitsland;

Beetje jammer alleen dat de Go Pro is overleden in Winterberg. Eerste keer dat ik hem echt gebruikte.

Last edited:
[video]http://www.pinkbike.com/video/273162/[/video]

[video]http://www.pinkbike.com/video/273161/[/video]

Last edited:
Status
Not open for further replies.