This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #4

Status
Not open for further replies.
Nee Erik, ik had het erover dat Dempie op een avond even een koers rijdt van 90km. Mijn nieuwe bike kan ik morgen ophalen denk ik.

Paar weken terug een 'stukje' van 65km gereden op de racefiets. Van Apeldoorn naar de Posbank en weer terug. Dat was op dat moment wel even genoeg haha. Dus voor 90km knallen met een ws veel hogere snelheid dan dat ik toen deed heb ik gewoon respect Demp 8)

Op het moment moeten we respect hebben voor Demp, die mafkees is Amsterdam-Parijs aan het rijden. Vanochtend vertrokken en hangt nu ergens in Belgie uit. Volgens mij fietst hij zelfs alleen aangezien zijn maatje na 110km moest afhaken! 8)

Nog bizarder....:

Hij fietst vanaf 110km inderdaad alleen....Hij is vannacht doorgefiest, enkel gegeten, niet geslapen en moet (op dit moment) nog maar 90 km!!! Spaak gebroken, Garmin uitgevallen en zn wiel loopt aan....: Hij twittert voordurend:

https://twitter.com/DempsterW

Echt een beroepsmongool :W

op me twitter kan je bijna de hele reis lezen(zie sander). Ik heb uiteindelijk 587 km gefietst in 26 uur. Ik heb 2x een half uur (avondeten en ontbijt) pauze genomen. Ik was de eerste ploeg(6e overall) die binnen kwam zonder volgauto. Alleen mijn ploegmaatje is afgevallen na 110 km wegens kramp aanval. Dus ik heb 477 km alleen gereden. Was best pittig aangezien ik heel veel pech heb gehad. Ook is het een gevecht tegen de slaap en vermoeidheid!

nee, reet hield het goed. Ik had meer last van me knieen en me handen.

En voor siroj, die koers van woensdag over 90km gaat 46 km/u gemiddeld, je bent binnen 2 uurtjes klaar.

Dempster, ik moest je de groeten doen van Christian Bosch. Is de vriend van mijn nichtje.

Respect hoor Dempster, ik heb gister met een maatje besloten volgend jaar ook te gaan rijden. Lijkt me een geweldige ervaring/uitdaging.

En 46 gemiddeld, pfoe

lachen ik heb vroeger met Christiaan nog in het sva sprint-team gezeten. Volgend jaar gaat het denk ik druk worden met Amsterdam-parijs. Ik hoor van heel veel mensen dat ze het willen doen na het lezen van mijn twitter verslag! Super vet!

Status
Not open for further replies.