This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote kiteboard topic #1

Lijkt mij ook erg tof om te doen ! Was van plan om in augustus/september een cursus te gaan doen. Helaas, zoals veel mensen al weten, laatst gepakt met 97 te hard dus momenteel geen rijbewijs en dikke boete in aantocht. Staat iig in de planning om begin volgend jaar een cursus te doen. Als ik die foto`s zie wil ik ook 8) Ik moet me eerst nog maar even met de "normale" vlieger vermaken in de mooie Friese weilanden :#
 
Btw, Youri, ik bedacht me vd week pas eens even youtube te checken.
Je rocked hard, brotha! :#

Maatje van me werkt trouwens bij Natural High, Bob - misschien ken je 'm?
 
Zo, indd zeg :W WTF, die zet me ff en paar tricks daar op dat water

Welke vraag er gelijk in me opkomt met zo'n water vol kitesurfers; Hebben jullie nooit last van elkaar? Dat jullie elkaar in de weg surfen?
 
hahaha Thanks man!

Bob mischien ken ik hem wel, werken er al best veel daarzo hahah

Soms wel ja, maar gewoon een rustig plekje zoeken. Vandaag ook nog even gevaren maar was alleen erg ruk.
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5a__-C3yqwc"]YouTube - Slingshot RPM & Youri Zoon 2009[/ame]

Erg tof hoor Youri, jezus :W! Zit je vaak in het buitenland om te kitten? En waar is het grootste deel van het filmpje opgenomen?
 
Als ik langer dan 2 weken in NL ben dan is het heeel lang hahah , dus heel vaak jah.

Groosyte is in Florida in key west en andere in Fort lauderdale.
 
Nice man 8)!

Hoe lang kite je al? En hoe ben je zo aan het sponsorcontract met Brunotti e.d. gekomen? Ik vind het altijd knap van iemand om het zo ver te schoppen.
 
Gaaf hoor Youri. Volgens mij heb jij een aantal jaar geleden in Brazillie gekite met een klasgenoot van me. Rutger Zomer.

Ik zal kijken of ik je spot zaterdag
 
Nu denk ik ongeveer 6 jaar, na wat goede resultaten in wedstrijden werd ik gespot zeg maar en dan begint het balletje te rollen.

Dat klopt jah toen kite ik echt net, was ongeveer in 2004 denk ik in de winter.
 
Tof hoor dat Kitesurfen, wil er ooit ook nog eens een cursus in nemen. Vroegâh, heb ik veel gebuggyed en gewoon powerkiten. Altijd 4-lijns, zelf vliegers maken (Speedwings, Peter Lynn matrassen en Nasawings). We hadden ook een paar buggies, zelf gelast al waren die dingen niet meer dan een soort rijdende kruiwagen.

Ook wel veel evenementen afgeweest toen. Kitesurfen bestond nog niet eens (10 jaar geleden ofzo)

Toevallig zei ik gister nog tegen mn GF dat ik binnenkort weer eens een vliegertje op ga laten.

Ik heb ze nog allemaal bewaard, incl lijnen en handvatten. Heb nog een treintje speedwings liggen:

Dat lijkt me wel weer eens leuk om te laten vliegen

Of met mn Revolution of Wolkenstürmer gaan trickvliegeren, ook altijd leuk:
 
Leek me altijd erg tof, totdat ik zelf een kite voor op 't strand kocht van 4,5 vierkante meter.. Maar vind het maar af en toe leuk, zeker niet dagelijks.