Dnstal Judas 12 May 2012 #782 ErwinZ said: Decibel is imo 't mooiste festival van NL :W Click to expand... mwah, vind decibel en defqon niet zoveel verschillen.. ben benieuwd naar qbase & ground zero dit jaar! Beide nog nooit geweest
ErwinZ said: Decibel is imo 't mooiste festival van NL :W Click to expand... mwah, vind decibel en defqon niet zoveel verschillen.. ben benieuwd naar qbase & ground zero dit jaar! Beide nog nooit geweest
Dnstal Judas 12 May 2012 #785 kutzand nog 5 extra kaarten geregeld voor pussy lounge, word een top feestje! :# Kheb er nu helemaal al zin in :') ^^ [ame="http://www.youtube.com/watch?v=zM-WXHFxpjo&feature=related"]Djieno & The Bob - Hardhout Pussy lounge mix - YouTube[/ame] Last edited: 12 May 2012
kutzand nog 5 extra kaarten geregeld voor pussy lounge, word een top feestje! :# Kheb er nu helemaal al zin in :') ^^ [ame="http://www.youtube.com/watch?v=zM-WXHFxpjo&feature=related"]Djieno & The Bob - Hardhout Pussy lounge mix - YouTube[/ame]
ErwinZ GC Member 12 May 2012 #787 Dnstal said: mwah, vind decibel en defqon niet zoveel verschillen.. ben benieuwd naar qbase & ground zero dit jaar! Beide nog nooit geweest Click to expand... Defqon was vorig jaar echt helemaal niks vergeleken met Decibel man Wat een kaklocatie. In Almere was 't echt veel beter! Ground Zero is voor mij een soort thuiswedstrijd, dus daar ben ik sowieso wel bij :#
Dnstal said: mwah, vind decibel en defqon niet zoveel verschillen.. ben benieuwd naar qbase & ground zero dit jaar! Beide nog nooit geweest Click to expand... Defqon was vorig jaar echt helemaal niks vergeleken met Decibel man Wat een kaklocatie. In Almere was 't echt veel beter! Ground Zero is voor mij een soort thuiswedstrijd, dus daar ben ik sowieso wel bij :#
Cor_vandijk aka Der Plant! 12 May 2012 #788 GZ dit jaar weer snachts, top! Vanavond weer naar Rauw! Zin an!
Thomass euner 13 May 2012 #789 Cor_vandijk said: Niemand 7th sunday, daar was ik graag een x heen gegaan! Click to expand... gaat ik heen! altijd een goed feestje
Cor_vandijk said: Niemand 7th sunday, daar was ik graag een x heen gegaan! Click to expand... gaat ik heen! altijd een goed feestje
Dnstal Judas 13 May 2012 #791 ErwinZ said: Defqon was vorig jaar echt helemaal niks vergeleken met Decibel man Wat een kaklocatie. In Almere was 't echt veel beter! Click to expand... Ach, azijnpisser
ErwinZ said: Defqon was vorig jaar echt helemaal niks vergeleken met Decibel man Wat een kaklocatie. In Almere was 't echt veel beter! Click to expand... Ach, azijnpisser
MHRntt TJ-tuning 13 May 2012 #792 Als b2s moet geloven is decibel al bijna uitverkocht, snel dit jaar. Gelukkig al voorzien van weekend ticket Iemand nog belang bij een campingplaats met weekendticket voor decibel? Hebben een afhaker in de groep.
Als b2s moet geloven is decibel al bijna uitverkocht, snel dit jaar. Gelukkig al voorzien van weekend ticket Iemand nog belang bij een campingplaats met weekendticket voor decibel? Hebben een afhaker in de groep.
D@ve Retired 13 May 2012 #793 Was het bijna vergeten, snel even een kaartje besteld. Heb er goed zin in.
ErwinZ GC Member 13 May 2012 #794 Dnstal said: Ach, azijnpisser Click to expand... Whateverrrr. Ook nu maar ff Decibel tickets bestellen Edit:/ Check :7
Dnstal said: Ach, azijnpisser Click to expand... Whateverrrr. Ook nu maar ff Decibel tickets bestellen Edit:/ Check :7
Weksel Rapido In Progress.. 13 May 2012 #795 defqon was idd "slecht" vergeleken met decibel.. (t weer speelde natuurlijk wel mee)
Hecky#41 Well-Known Member 15 May 2012 #797 iemand een zaterdag ticket voor decibel te koop ? ben net te laat met kopen fail
bartj HousePaus 16 May 2012 #800 Hecky#41 said: iemand een zaterdag ticket voor decibel te koop ? ben net te laat met kopen fail Click to expand... Wacht gewoon tot net voor het feest. Dan moeten mensen er snel vanaf en heb je een mooi prijsje. En ja ik ben ook te laat met bestellen 8P
Hecky#41 said: iemand een zaterdag ticket voor decibel te koop ? ben net te laat met kopen fail Click to expand... Wacht gewoon tot net voor het feest. Dan moeten mensen er snel vanaf en heb je een mooi prijsje. En ja ik ben ook te laat met bestellen 8P